Hvordan får man en veninde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. april 2015

tarkoflen

Altså du kan vel ikke få mindre end du har med mindre det er en meget lille by, så render du jo nok heller ikke ind i hende i tide og utide, og hvis du gør, så har du da om ikke andet givet hende et stort kompliment i og med du har synes hun var rigtig sød og godt selskab, selvom det var kort

spring ud i det og sig det som det er! Jeg tror jeg ville skrive noget om det du har købt og så evt høre om du måtte give kaffe og kage en dag

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2015

Septemberbaby2

Anonym skriver:

Nej hvor dejligt at læse dine erfaringer  måske jeg bare skal kaste mig ud i det, der er jo ikke så meget ar tabe, men måske et godt venskab at få. Det virker bare så grænseoverskridende som du selv skriver.

Spot on - der er nemlig ikke noget at tabe, tvært imod! 

Det er grænseoverskridende, helt sikkert! - men gør det lige alligevel ;-) 

rigtog god aften til dig og held og lykke!

Anmeld Citér

7. april 2015

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller

For ca tre år siden, var jeg inde og købe tøj, og ejeren og jeg klikkede helt rigtigt, da jeg var derinde. Et par uger efter kom jeg ind igen, og igen talte ci rigtig godt sammen om løst og fast, så jeg spurgte, om hun ville komme forbi til en kop kaffe en dag, hvilket hun gjorde dagen efter, tror jeg, det var, og vi har været veninder siden

Så jeg synes, du skal prøve; hvo intet vover intet vinder

Anmeld Citér

7. april 2015

Isabella_mor

Anonym skriver:

Ja det lyder fuldstændig åndsvagt. 

Sagen er den at jeg idag hentede/købte noget tøj af en kvinde fra byen. Hun virkede sød og det klikkede ligesom imellem os. Jeg sidder nu med en fornemmelse af at jeg gerne vil lære hende at kende, at få en veninde som ikke er arbejdsrelateret, mødregrupperelateret eller skolerelateret.

Men hvordan skaber man mere kontakt der (i guder det lyder som en fyr man vil date  &nbsp 

søger jeg blot hendes venskab på fb? Er det ikke for sært ( det skal lige siges hun havde tøjet til salg på fb, så har ikke stalket hende der) 

Vores børn er ikke jævnaldrene nok til at jeg vil støde på hende til noget sport/forældrehalløg.

er det ikke bare at skrive.

Hey kunne du tænke dig at vi mødtes med børnene på en eller anden legeplads, så kunne vi drikke en kop kaffe.. eller sådan noget

Anmeld Citér

11. april 2015

tarkoflen

Har du skrevet til hende?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.