4+3 hvilke symptomer havde i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. april 2015

April-baby

Anonym skriver:

Hvor langt er du nu så? 

40+3 (:

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2015

Anonym trådstarter

April-baby skriver:

40+3 (:

Uh. Så må det være snart 

Anmeld Citér

8. april 2015

April-baby

Anonym skriver:

Uh. Så må det være snart 

Ja, håber jeg da (: 

Anmeld Citér

8. april 2015

Emilie91

Jeg havde mange mange mange mens smerter og var faktisk overbevist om jeg var ved at få mens ... Men det var heldigvis bare Lillepigen der havde plantet sig godt fast  

For din lille blyp sidder godt fast og vokser sig stor og stærk

Anmeld Citér

8. april 2015

FrkMammiDecember

Hejsa  

Jeg er 5+1  og jeg har rigtig meget kvalme og hovedpine  

Anmeld Citér

8. april 2015

Anonym trådstarter

emiliedamm skriver:

Jeg havde mange mange mange mens smerter og var faktisk overbevist om jeg var ved at få mens ... Men det var heldigvis bare Lillepigen der havde plantet sig godt fast  

For din lille blyp sidder godt fast og vokser sig stor og stærk

Håber du har ret. Taak 

ved du hvornår man skulle kunne se noget på en scanning? Ikke nødvendigvis hjertelyd, men noget? 

Anmeld Citér

8. april 2015

Anonym trådstarter

FrkBabySkruk skriver:

Hejsa  

Jeg er 5+1  og jeg har rigtig meget kvalme og hovedpine  

Øv.  Og så alligevel. Vil gerne have kvalme. Fordi jeg ved det er tegn på der er noget som lever.  Har jeg hørt.

hvornår startede det?

Anmeld Citér

8. april 2015

Emilie91

Anonym skriver:

Håber du har ret. Taak 

ved du hvornår man skulle kunne se noget på en scanning? Ikke nødvendigvis hjertelyd, men noget? 

Jeg fik en scanning da jeg var 6+0 (pga en gul jeg havde i dec 2013) ... Og der kunne man se en lille ostereje med et blinkende hjerte  .... Man kan vitterligt ikke se særlig meget. Men det er da hyggeligt og beroligende med en lille scanning 

Anmeld Citér

8. april 2015

FrkMammiDecember

Anonym skriver:

Øv.  Og så alligevel. Vil gerne have kvalme. Fordi jeg ved det er tegn på der er noget som lever.  Har jeg hørt.

hvornår startede det?

Det startet for to uger siden ca. Og det var tilfældigt at jeg tog den igår, men har spæninger i brysterne, ca. tre uger nu, så det var det som gav mig mistanke om át nu var den der endlig 

Men har du taget en test?

Anmeld Citér

8. april 2015

Anonym trådstarter

FrkBabySkruk skriver:

Det startet for to uger siden ca. Og det var tilfældigt at jeg tog den igår, men har spæninger i brysterne, ca. tre uger nu, så det var det som gav mig mistanke om át nu var den der endlig 

Men har du taget en test?

Ja ja. Altså er 4+5. Har vidst det siden 3+4. Mere fordi jeg mistede sidst, så sammenligner symptomer og håber jeg får flere denne gang. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.