4+3 hvilke symptomer havde i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. april 2015

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Mistede samme tid  også en lang og sej kamp. Hvad uge mistede du i? Og hvor langt var du nu?

Ups. 4+5 :-) men så har vi da fulgtes ad. Håber vi begge kommer igennem denne 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2015

Os&lilledig

Anonym skriver:

Mistede samme tid  også en lang og sej kamp. Hvad uge mistede du i? Og hvor langt var du nu?

8+2. Fik laver en medicinsk abort pga missed abortion.. (Død baby) 

jeg er 4+5 idag. Nu er jeg altså også træt af alt den fertilitets behandling..!5 forsøg har vi brugt.  

Anmeld Citér

6. april 2015

modesty

Anonym skriver:

Hvor mange og hvor lidt og hvilke symptomer havde i 4+3? Hvornår skiftede det? Til bedre eller værre?

Nul. Startede først uge 7. Stoppede igen uge 12.

Anmeld Citér

6. april 2015

Anonym trådstarter

Os&lilledig skriver:

8+2. Fik laver en medicinsk abort pga missed abortion.. (Død baby) 

jeg er 4+5 idag. Nu er jeg altså også træt af alt den fertilitets behandling..!5 forsøg har vi brugt.  

Åh. Jeg håber så meget for jer så forstår dig virkelig godt så. Men tror bare vi skal tænke positivt og ikke tænke SA. Så påvirker vi ikke tankerne 

Anmeld Citér

7. april 2015

Gladiolus

Jeg er 4+4 idag.... har haft murren i underlivet/mens lignende smerter on and off... det hjælper at lægge lidt med en varmepude...
og så er jeg mega træt/fatigue, hold nu op, det kommer som lyn fra en klar himmel, trods 8 timers søvn om natten kan jeg sove i 4 timer bagefter... (er studerende så har meget hjemmetid, heldigvis) Er lidt svimmel, men er kendt med lidt lav blodtryk... Ømme bryster.... 

Anmeld Citér

7. april 2015

Bebe89

Jeg havde ikke så mange symptomer. Mine bryster var sindssygt ømme og så havde jeg lidt "menstruationssmerter" on/off, men jeg var meget træt!

Det er først nu hvor jeg er 8+ at jeg har fået kvalme. 

Anmeld Citér

7. april 2015

Stimap

Jeg havde ingen symptomer, hvorfor jeg først fandt ud af graviditeten i uge 8 pga forstoppelse... 

Anmeld Citér

7. april 2015

Anonym trådstarter

Jeg vil bare så gerne over den tid hvor jeg mistede sidste gang. Sidst forsvandt smerten i brysterne på en dag (da jeg mistede) og er så bange for det skal ske igen. Så er SÅ OBS på alle ændringer osv. Det skal jeg passe på med :/ men det er svært. 

Anmeld Citér

7. april 2015

April-baby

Havde symptomer fra uge 3+1, der havde jeg, kvalme om morgen, træt hele tiden, min lugtesans var blevet skarp, spiste mere eller mindre for tre " ku ikke selv se det ", og sådan forsat det til uge 11. Plus større bryster (:

Anmeld Citér

7. april 2015

Anonym trådstarter

April-baby skriver:

Havde symptomer fra uge 3+1, der havde jeg, kvalme om morgen, træt hele tiden, min lugtesans var blevet skarp, spiste mere eller mindre for tre " ku ikke selv se det ", og sådan forsat det til uge 11. Plus større bryster (:

Hvor langt er du nu så? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.