Min 12 årige lillesøster på min fars side (som bor alene med sin mor, min søster) , er jeg meget bekymret for! I fredags kørte hendes mor (som er meget psykisk syg og gak oveni hovedet) , på psykiatrisk skadestue fordi min søster under et skænderi med sin mor truede med selvmord (igen) og stak en kniv i hånden på moren (hvor slemt selve skaden var er der ikke så mange der vidst ved noget om, formegentlig var det ikke slemt, sleve skaden) . Får afvide idag at hun SAMME DAG ER BLEVET SENDT MED MOR HJEM IGEN! Min far og moren har også en søn sammen som er anbragt udenfor hjemmet pga mange diagnoser (ADHD, autisme, osv). Når. Men min farmor fortæller at hun i lang tid har truet med selvmord og sagt hendes liv ikke er værd og leve . Hun bliver mobbet i skolen og moren kører 100% 24/7 psykisk terror på pigen. Ligesom hun gjorde med min bror da han boede hjemme . Kommunen er og har altid været indeover, men de GØR IGENTING! Aflastningen har de fjernet efter de flyttede kommunen for nogen år siden osv . Min far udtrykker nu megen bekymring til mig (han er heller ikke en stabil forælder) , og når HAN er bekymret, så er det SLEMT. Men alle ser ud til og holde kæft fordi de er bange for kommunen tager min søster. Jeg har ikke den store kontakt med hende, derfor er det først nu jeg reagere.
Til mit spørgsmål! Skal jeg skrive en bekymring til kommunen, ELLER skal jeg ringe akut nu og håbe de så tager det seriøst? Jeg tror der ligger mange underretninger på den familie, men kommunen vil ikke træde ordentligt ind! (Det siger moren selv, som selv hr kæmpet for at få aflastning bla. , Fordi hun ikke magter min søster, giver hende diagnoser som hun ikke har osv osv.)
(meget kort beskrevet)
jeg er i vildrede da jeg mest hr lyst til og ringe nu, men da jeg aldrig har prøvet dette før ved jeg ikke havd er bedst og hvad jeg kan tillade mig. Mit navn kommer frem i bekymringen, da de sagtens må vide det er mig der har underrettet
Anmeld
Citér