Gravid i uge 8 og er lige blevet forladt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. april 2015

ns

Anonym skriver:

Hej alle på baby.dk 

Jeg skriver fordi, at jeg er så ulykkelig. Min kæreste (nu eks) og jeg, fandt ud af, at jeg er gravid i uge 8. Vi har prøvet i lang tid og snakket frem og tilbage og nu er det endelig sket! Jeg er så lykkelig og glad og intet kan overgå den følelse jeg sidder med. 

Men, lige som jeg troede, at tingene var som de skulle være - vælger min kæreste, at springe fra. Jeg er godt klar over, at det er helt nyt og man skal vænne sig til tanken om, at NU er det. Men bare den måde, han har gjort det forbi på, forstår jeg simpelthen ikke!! :-( 

Han sagde, at han synes jeg skulle vælge en abort, fordi han ikke ønskede at være far nu. Og hvis jeg valgte barnet, kunne jeg godt glemme alt om ham og mig!Hvilket jeg ikke forstår, når han lige var så glad... Når VI lige var så glade. 

Nu snakker han om, at jeg ikke kan være bekendt at tvinge ham til at far, men han kan overhovedet ikke tvinge mig til, at få en abort! Jeg har haft en SA før og det sidder så dybt i mig, hver dag. Jeg forklarede ham, at folk fortryder ikke deres børn, men folk fortryder abort. Så pakkede jeg en taske og tog hjem til en veninde, med beskeden om, at ham og jeg ikke skulle være sammen længere. 

Jeg er så ked af det og jeg aner ikke hvad jeg skal stille op. 

Lige et kram med på vejen..

Ja der er desværre nogle mænd der er kække nok til at ville ha et barn og lave dem, men  når først testen er positiv hopper de fra.. 

synes du lyder som en stærk kvinde der ved hvad du vil, og er sikker på du bliver fantastisk mor.. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2015

Snevejr84

Anonym skriver:

Tusind tak for krammet! 

Nej, det skulle man ikke mene! Man nu har han da vist sit sande jeg og den måde han opføre sig på, vil jeg hverken finde mig i eller være en del af. :-(

Men bare det, at han kan være så grim. At prøve at tvinge mig til en abort og ovenikøbet fortælle mig, at jeg ikke egner mig som mor. Puha, det var virkelig hårdt at hører! :-( 

Det forstår jeg godt. Det fortæller bare meget om hvordan han er som person. Følg dit hjerte og gør hvad der er rigtig for dig

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.