Anonym skriver:
Hej alle på baby.dk
Jeg skriver fordi, at jeg er så ulykkelig. Min kæreste (nu eks) og jeg, fandt ud af, at jeg er gravid i uge 8. Vi har prøvet i lang tid og snakket frem og tilbage og nu er det endelig sket! Jeg er så lykkelig og glad og intet kan overgå den følelse jeg sidder med.
Men, lige som jeg troede, at tingene var som de skulle være - vælger min kæreste, at springe fra. Jeg er godt klar over, at det er helt nyt og man skal vænne sig til tanken om, at NU er det. Men bare den måde, han har gjort det forbi på, forstår jeg simpelthen ikke!! :-(
Han sagde, at han synes jeg skulle vælge en abort, fordi han ikke ønskede at være far nu. Og hvis jeg valgte barnet, kunne jeg godt glemme alt om ham og mig!Hvilket jeg ikke forstår, når han lige var så glad... Når VI lige var så glade.
Nu snakker han om, at jeg ikke kan være bekendt at tvinge ham til at far, men han kan overhovedet ikke tvinge mig til, at få en abort! Jeg har haft en SA før og det sidder så dybt i mig, hver dag. Jeg forklarede ham, at folk fortryder ikke deres børn, men folk fortryder abort. Så pakkede jeg en taske og tog hjem til en veninde, med beskeden om, at ham og jeg ikke skulle være sammen længere.
Jeg er så ked af det og jeg aner ikke hvad jeg skal stille op. 

Ja der er desværre nogle mænd der er kække nok til at ville ha et barn og lave dem, men når først testen er positiv hopper de fra..
synes du lyder som en stærk kvinde der ved hvad du vil, og er sikker på du bliver fantastisk mor..