Den ventetid altså! 3+2 andre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. april 2015

Sophie90

Anonym skriver:

Åh ha.. Ja den ventetid altså! Jeg har sådan lyst til at teste, men ved godt jeg skal vente, men det er bare sååå svært når man synes man mærker mange af symptomerne.  Jeg er kun 3+2 hvis jeg er noget.  

Er der andre som er lige så "langt" eller der omkring, som også snart skal teste 

Jeg er 3 dage over tid med mens, men testede her til eftermiddag og den var helt negativ! 

Men hvordan tæller du egentlig ugerne? Hvis jeg nu tester positiv snart, hvad vil jeg så være henne k uger? 

Men tusinde gange held og lykke til dig/jer 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2015

lillelille

Jeg er 3+4 hvis jeg er noget! Synest at ventetiden er ikke så slem nu fordi jeg tror ikke det lykkedes i denne cyklus så jeg venter bare mens om 3-4 dager..

Anmeld Citér

12. april 2015

Anonym trådstarter

Animalia skriver:

Jeg er 3 dage over tid med mens, men testede her til eftermiddag og den var helt negativ! 

Men hvordan tæller du egentlig ugerne? Hvis jeg nu tester positiv snart, hvad vil jeg så være henne k uger? 

Men tusinde gange held og lykke til dig/jer 

Hej �� 

Nogen tester sent positiv, så giv det et par dage mere, så er den der måske ☺️ Jeg krydser fingre i hvert fald. Her inde på min mave kan du taste ind hvornår du sidst have mens og så fortæller den dig hvor langt du ca er. Jeg var så heldig at teste positiv for en uge siden. Så det er dejligt men stadig helt uvirkeligt. ��

Anmeld Citér

12. april 2015

Sophie90

Anonym skriver:

Hej �� 

Nogen tester sent positiv, så giv det et par dage mere, så er den der måske ☺️ Jeg krydser fingre i hvert fald. Her inde på min mave kan du taste ind hvornår du sidst have mens og så fortæller den dig hvor langt du ca er. Jeg var så heldig at teste positiv for en uge siden. Så det er dejligt men stadig helt uvirkeligt. ��

Arh hvor smart! 

Min mens er bare altid super præcs, eller har været det ihvetfald haha.. 

Ej hvor dejligt! Mange gange tillykke.. Ja har det lidt på samme måde ved tanken om det  så mærker man ligesom hvor stor en ting det er forestiller jeg mig 

Anmeld Citér

12. april 2015

Os&lilledig

Er det sket noget noget siden sidst anonym..?

Anmeld Citér

12. april 2015

Anonym trådstarter

Os&lilledig skriver:

Er det sket noget noget siden sidst anonym..?

Ja det er der  Jeg testede positiv for en uge siden og er i dag 4+4  Det hele er meget nyt da det er første gang for mig. Men vi er meget lykkelige herhjemme. Det er slet ikke til at forstå 

Anmeld Citér

12. april 2015

Os&lilledig

Anonym skriver:

Ja det er der  Jeg testede positiv for en uge siden og er i dag 4+4  Det hele er meget nyt da det er første gang for mig. Men vi er meget lykkelige herhjemme. Det er slet ikke til at forstå 

Weeee....! Stort tillykke 

Anmeld Citér

16. april 2015

AnneSHS

Åh...

Er i samme situation. Jeg aborterede i januar, for 2. Gang! Fik menstruation den 20. Marts, og har normal en cyklus på 26 dage. Så jeg testede i går, som var 26. dag, og testen var positiv. 

Men nu går jeg og er MEGA bange for at jeg endnu engang skal abortere...! Jeg har den sidste uge haft lidt menstruation lignende smerter, og det gør at jeg er helt ude af den.

Er der nogen der har prøvet noget lignende???????

Anmeld Citér

16. april 2015

Os&lilledig

AnneSHS skriver:

Åh...

Er i samme situation. Jeg aborterede i januar, for 2. Gang! Fik menstruation den 20. Marts, og har normal en cyklus på 26 dage. Så jeg testede i går, som var 26. dag, og testen var positiv. 

Men nu går jeg og er MEGA bange for at jeg endnu engang skal abortere...! Jeg har den sidste uge haft lidt menstruation lignende smerter, og det gør at jeg er helt ude af den.

Det skulle angiveligt være normalt fordi lovmodren arbejder. Men man bliver pisse bekymret alligvel.. Jeg er en af dem som også bløder i graviditeten. Så de to ting sammen gør en helt pip.!

Anmeld Citér

16. april 2015

Tutter92

AnneSHS skriver:

Åh...

Jeg har prøvet præcis det samme, så tag det roligt det er helt normalt.

Har haft to spontane aborter i træk, så jeg var self også nervøs 3. gang jeg blev gravid. Mens' smerterne er helt normale i starten af graviditen, da kroppen lige skal ''forstå'' at den ikke kommer alligevel.

Men med min 3. graviditet gik det hele som det skulle, og har nu en skøn dreng på 5 måneder.

Så det skal nok gå for dig  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.