Den ventetid altså! 3+2 andre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.989 visninger
32 svar
8 synes godt om
3. april 2015

Anonym trådstarter

Åh ha.. Ja den ventetid altså! Jeg har sådan lyst til at teste, men ved godt jeg skal vente, men det er bare sååå svært når man synes man mærker mange af symptomerne.  Jeg er kun 3+2 hvis jeg er noget.  

Er der andre som er lige så "langt" eller der omkring, som også snart skal teste 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2015

xStinepigen

Anonym skriver:

Åh ha.. Ja den ventetid altså! Jeg har sådan lyst til at teste, men ved godt jeg skal vente, men det er bare sååå svært når man synes man mærker mange af symptomerne.  Jeg er kun 3+2 hvis jeg er noget.  

Er der andre som er lige så "langt" eller der omkring, som også snart skal teste 

Fandt ud af i mandags jeg var gravid, ifølge sidste mens er jeg 5+6, men tror jeg er lidt kortere henne pga pcos og de uregelmæssige blødninger. Venter bare på de første 13 uger er overstået så jeg kan skrige det ud til hele verden, og man er mere sikker på den lille spire er okay  

Anmeld Citér

3. april 2015

Anonym trådstarter

xStinepigen skriver:

Fandt ud af i mandags jeg var gravid, ifølge sidste mens er jeg 5+6, men tror jeg er lidt kortere henne pga pcos og de uregelmæssige blødninger. Venter bare på de første 13 uger er overstået så jeg kan skrige det ud til hele verden, og man er mere sikker på den lille spire er okay  

Ej stort tillykke ♡   Hvor dejligt. Ja det kan jeg godt forstå, så kan man også slappe lidt mere af! Hvornår har du første lægetjek? 

Anmeld Citér

3. april 2015

xStinepigen

Anonym skriver:

Ej stort tillykke ♡   Hvor dejligt. Ja det kan jeg godt forstå, så kan man også slappe lidt mere af! Hvornår har du første lægetjek? 

Prøvede at få de bekræftet af lægen tirsdag, men hun synes ikke nummer ro streg var tydelig nok, selvom man kunne se den lægere væk end er strakt arm, og farven var ikkefærdig med at løbe igennem ( har et rigtig dårligt lægehus ) så regner med det bliver tirsdag . Og tak <3 hvilke symptomer har du, som du nævner?  

Anmeld Citér

3. april 2015

Anonym trådstarter

xStinepigen skriver:

Prøvede at få de bekræftet af lægen tirsdag, men hun synes ikke nummer ro streg var tydelig nok, selvom man kunne se den lægere væk end er strakt arm, og farven var ikkefærdig med at løbe igennem ( har et rigtig dårligt lægehus ) så regner med det bliver tirsdag . Og tak <3 hvilke symptomer har du, som du nævner?  

Går ud fra det er dine test du har på som profilbillede og de er da i hvert fald positive, så de kan da ikke andet end bekræfte tirsdag?   Synes bare ikke min krop er som den plejer. Ømme dutter (hvilket jeg egentlig altid har fra ÆL frem til mens. Men synes så jeg har lidt kvalme, ikke noget vildt og så små niv i maven. Men det kan jo alt sammen være indbildning, når man nu sådan ønsker. Så kan ikke andet end bare vente og se hvad der sker 

Anmeld Citér

3. april 2015

xStinepigen

Anonym skriver:

Går ud fra det er dine test du har på som profilbillede og de er da i hvert fald positive, så de kan da ikke andet end bekræfte tirsdag?   Synes bare ikke min krop er som den plejer. Ømme dutter (hvilket jeg egentlig altid har fra ÆL frem til mens. Men synes så jeg har lidt kvalme, ikke noget vildt og så små niv i maven. Men det kan jo alt sammen være indbildning, når man nu sådan ønsker. Så kan ikke andet end bare vente og se hvad der sker 

Ja, de er meget positive, så er heldigvis ikke selv i tvivl. 

Hvis det kan hjælpe lidt, døjede jeg selv med en forbi gående kvalme, og ømme dutter, som jeg altid har før mens, de blev bare en del mere røde i det, og de stritter hele tiden så det gør av av , og pludseligt fik jeg mens smerter, og købte en røvfuld bind, men mens dukkede ikke op, aå to dage senere tog jeg den øverste test du kan se på billedet : D 

krydser for du har en lille spire i maven 

Anmeld Citér

3. april 2015

Johild

Jeg er potentielt 3+5...

Har lovet mig selv at vente til 4+0 med at teste..

har desværre tendens til at overtolke evt symptomer så har i mange mdr været sikker på gevinst og er blevet så skuffet og har fået mega nedtur de sidste to gange, så denne gang venter jeg med at teste..

har som sædvanligt forskellige symptomer, men de er alle alm symptomer ved både mens og graviditet, og min mave fornemmelse er helt af helvede til denne gang.. Tror både at der er gevinst, men forsøger samtidig ikke at håbe for meget, da jeg er mega bange for at blive alt for skuffet igen...

Anmeld Citér

4. april 2015

AnoMe

Nu (lørdag) er jeg 3+0 og jeg har også svært ved at vente med at teste.. Jeg skal til lægen på torsdag fordi jeg siden graviditeten i december (som jeg endte med at tabe) har haft råmælk ud af det ene bryst og det vil åbenbart ikke stoppe, men har aftalt med lægen at der i samme anledning bliver foretaget urinprøve og blodprøve for at tjekke for graviditet.. Kæresten og jeg håber så inderligt at det er positivt.. Og vi er virkelig utålmodige.. Vi har svært ved at vente

Anmeld Citér

4. april 2015

Anonym trådstarter

AnoMe skriver:

Nu (lørdag) er jeg 3+0 og jeg har også svært ved at vente med at teste.. Jeg skal til lægen på torsdag fordi jeg siden graviditeten i december (som jeg endte med at tabe) har haft råmælk ud af det ene bryst og det vil åbenbart ikke stoppe, men har aftalt med lægen at der i samme anledning bliver foretaget urinprøve og blodprøve for at tjekke for graviditet.. Kæresten og jeg håber så inderligt at det er positivt.. Og vi er virkelig utålmodige.. Vi har svært ved at vente

Åh jeg krydser virkelig fingre for jer. Er ked af jeres tab i december.  Håber virkelig den er her denne gang.

Anmeld Citér

4. april 2015

Looni

Anonym skriver:

Nu er jeg godt nok 14+2 i dag, men jeg husker præcis hvordan jeg havde det da jeg var 3+2, jeg var simpelthen det mest utålmodige menneske lige der.. Og dum som jeg var, testede jeg selvfølgelig, præcis 3+2, som selvfølgelig var negativ, og total hylede mig ud af den. For jeg var sikker på at løbet nu var kørt, og at jeg ikke var blevet gravid i denne omgang. Og var rigtig ærgelig og ked over det lige indtil testdag, hvor jeg pludselig stod med en positiv test. 

Så mit råd er, at bide det i dig, og lade vær med at teste før tid, du risikerer bare falsk nederlag.. (Selvom jeg ved hvor svært det er)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.