Er virkelig forvirret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. september 2009

Anonym trådstarter

Synes også det var noget vrøvl
Nej, hun lød som om hun ikke rigtigt havde forstand på noget som helst, og alligevel som om hun vidste ALT (hvis du spurgte hende)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2009

LauraLW

Jeg oplevede også at teste MEGET svagt i starten, også selvom jeg var gået 4 - 5 - 6 - 7 dage over tid. - Da det så endeligt blev bekræftet, blev min termin beregnet til d. 13 marts.  - Var så til en tidlig scanning, hvor gyn kunne se at jeg var en uge mindre henne end jeg troede i forhold til termin... så ny termin er 20 marts.

Så, oveni alt det kloge caroline og de andre har skrevet om hcg, så er det også meget forskelligt hvornår din ægløsning ligger, hvornår ægget bliver befrugtet, sætter sig fast og medfører produktion af hcg... Håber det giver mening, og håber og tror bestemt at du snart får et tydeligere svar.

Anmeld

9. september 2009

cille22

hmm nu har jeg 2 gange prøvet hvor testen kun lige blev svagt rød og begge gange var der gevinst, den ene gang ved lægen sagde hun at hun at hun intet kunne se, men at hun da lige ville prøve med 2 andre tests der er nemlig forskel på hvor meget hcg de skal bruge for at vise positiv, og den ene af dem hun prøvede efterfølgende blev bragende POSITIV, så hvorfor skulle den ikke være positiv hos dig også...

Hilsen cecilie og 3 skønne unger

Anmeld

9. september 2009

Anonym trådstarter

Tak i 2 - jeg krydser finger for at jeg snat kan få et mere præcist svar

Anmeld

9. september 2009

Mira0911

Hvad er det dog for en læge... Det kan man da ikke sige...

Et streg er en streg...
Jeg var selv rigtig i tvivl, da jeg testede positivt... For den var virkelig svag...
Jeg tog op til mange teste og den viste positiv hver gang...
Og jeg var gravid...

Men tag til lægen om en uges tid...

Anmeld

9. september 2009

Miss BananaHammock

Nu har jeg ikke selv været gravid endnu og derfor ikke stået i den situation hvor testen på nogen måde er positiv, men hvad det da for en læge du har?! Det er hendes opgave at hjælpe dig, eller ihvertfald få dig til at føle dig hjulpet når du går ud af døren. Ikke få dig til at føle dig dum. Tror du skal stille dig selv det spørgsmål: Hvis (Når vil jeg selvfølgelig helst skrive ) du er gravid, er det så hende du har lyst til at bruge når du har spørgsmål om andre ting gennem graviditeten? Jeg ville nok skynde mig at skifte til en jeg kunne stole på og hvor jeg følte jeg blev taget serøst og taget af! (selvom jeg godt ved at det at skifte også kan være svært)

Knus Nena - der selv ikke er tilfreds med sin læge, men synes det er en jungle at finde rundt i alle dem der er i Århus. Nogen der kender en super go en??

Anmeld

9. september 2009

Anonym trådstarter

Dutte84 skriver:

Hvad er det dog for en læge... Det kan man da ikke sige...

Et streg er en streg...
Jeg var selv rigtig i tvivl, da jeg testede positivt... For den var virkelig svag...
Jeg tog op til mange teste og den viste positiv hver gang...
Og jeg var gravid...

Men tag til lægen om en uges tid...

dejligt jeg ikke er den eneste med svag test
Tak for dit svar, jeg tager til læge i næste uge.

Anmeld

9. september 2009

Anonym trådstarter

Nena skriver:

Nu har jeg ikke selv været gravid endnu og derfor ikke stået i den situation hvor testen på nogen måde er positiv, men hvad det da for en læge du har?! Det er hendes opgave at hjælpe dig, eller ihvertfald få dig til at føle dig hjulpet når du går ud af døren. Ikke få dig til at føle dig dum. Tror du skal stille dig selv det spørgsmål: Hvis (Når vil jeg selvfølgelig helst skrive ) du er gravid, er det så hende du har lyst til at bruge når du har spørgsmål om andre ting gennem graviditeten? Jeg ville nok skynde mig at skifte til en jeg kunne stole på og hvor jeg følte jeg blev taget serøst og taget af! (selvom jeg godt ved at det at skifte også kan være svært)

Knus Nena - der selv ikke er tilfreds med sin læge, men synes det er en jungle at finde rundt i alle dem der er i Århus. Nogen der kender en super go en??

Hende jeg var hos var bare en vikar, men rigtige læge var syg
heldigivs for det, for hende vil jeg ikke ind til en anden gang

Tak for dit svar.

Anmeld

9. september 2009

Mira0911

Anonym skriver:

dejligt jeg ikke er den eneste med svag test
Tak for dit svar, jeg tager til læge i næste uge.

Var så lidt...

Jeg gik helt amok den dag jeg testede positivt... Det var sindsygt alle de teste jeg tog... Men det var der der...

Anmeld

9. september 2009

Anonym trådstarter

Dutte84 skriver:

Var så lidt...

Jeg gik helt amok den dag jeg testede positivt... Det var sindsygt alle de teste jeg tog... Men det var der der...

Kan jeg godt forstå  jeg kunne heller ikke helt fatte da jeg have 4 (positive)  og forstår det stadig ikke..

Men endnu engang tusind tak for dig svar!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.