Lægebesøget var lidt spild af tid. Fik ikke noget nyt at vide, hun lavede den samme test med mig som sundhedsplejersken gjorde, og kom med de samme råd.
Men en rigtig positiv ting er at vi lige er kommet hjem fra en dejlig ferie hvor jeg har tilbragt en masse tid med børnene og har nydt det.
Er tæt på at overbevise mig selv om at jeg er 'kureret', men ved godt at det er jeg ikke. Har haft meget meget mere tid og lyst til min store dreng. Og det har i løbet af ferien også gået fremad med de 2 små, men der er et godt stykke vej endnu. Men ferien har været tiltrængt og føler bestemt det går fremad. :)
Jeg har allerede nu aflyst alle julefrokost arrangementer i hele december måned pånær juleaften selvfølgelig :) Og ser nu frem til at skulle nyde samtlige weekender kun mig, min mand og mine børn.
Så har virkelig taget folks råd til mig og skabt en kalender med langt færre ting at skulle rende rundt til, og i stedet tænke på mere afslapning og hygge med familien. Og jeg føler en glæde ved denne forandring.
Man må jo starte et sted, og forhåbentlig vil disse relativt få tiltag gøre en kæmpe forskel.
I næste uge kommer sundhedsplejerske og psykolog på besøg til en snak, så er spændt på hvordan det bliver. Til det møde skal min mand også være der, tror også han er lidt spændt.
Nu vil jeg smutte ind og putte med min mand og læse lidt i min bog mens han ser en film. :)
Rigtig god aften til jer alle!
Anmeld