rebecca og jakob fra DUM

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. september 2009

mor_sabina

Tjuhl skriver:

jeg kan ikke rigtig forstå, at det er dumt af dem, at de prøver at blive gravide efter 2 aborter??

jeg syns stadig det mest morsomme er, at hun har givet sin søn et navn, som hun ikke kender udtalen på

Hvordan udtales det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2009

oo

det er jo et grønlandsk navn, og hun sir det sådan lige ud af landevejen, men trykket skal ligge sådan: Mal ick...er det til at forstå? hmm...lidt svært at forklare uden man kan sige det

Anmeld

9. september 2009

Sjl-msl-Mkl

mor_sabina skriver:

Hvordan udtales det?

Er det ikke lidt svært og sige? Med mindre man ligger en video fra youtube.com ind.

Anmeld

9. september 2009

LauraLW

Tjuhl skriver:

jeg kan ikke rigtig forstå, at det er dumt af dem, at de prøver at blive gravide efter 2 aborter??

jeg syns stadig det mest morsomme er, at hun har givet sin søn et navn, som hun ikke kender udtalen på

tror det der menes er at det er dumt eftersom de er gået fra hinanden - ifølge ano.

Anmeld

9. september 2009

Pellemor

Hun virker ikke særlig moden i hendes udtalelser, men altså hun er jo heller ikke så gammel, hun bliver nok mere moden med alderen... Men hendes mand virker nu mere som en der har lys i vinduerne men ingen hjemme... Tag jer sammen og få en uddannelse og et job, så skal det hele nok gå bedre, både med økonomien og med forholdet... hvis man går hjemme op af hinanden hele tiden så bliver man vel automatisk irriteret på hinanden...

Anmeld

9. september 2009

oo

LauraLW skriver:

tror det der menes er at det er dumt eftersom de er gået fra hinanden - ifølge ano.

ja...det er også lige lovlig kringlet efter min smag

Anmeld

9. september 2009

LauraLW

Tjuhl skriver:

ja...det er også lige lovlig kringlet efter min smag

Hehe ja :-)

- personligt er jeg dog stadig lidt forbløffet over dette anonyme "svine" indlæg, men sådan er vi jo så forskellige

Anmeld

9. september 2009

mor_sabina

DatterMalou skriver:

Er det ikke lidt svært og sige? Med mindre man ligger en video fra youtube.com ind.

Altså hun udtaler det med tryk på a er det tryk på i istedet?

Anmeld

9. september 2009

mor_sabina

Tjuhl skriver:

det er jo et grønlandsk navn, og hun sir det sådan lige ud af landevejen, men trykket skal ligge sådan: Mal ick...er det til at forstå? hmm...lidt svært at forklare uden man kan sige det

Jeg er med men kan faktisk bedre li det som hun udtaler det. Så hun har lavet sit eget navn

Anmeld

9. september 2009

Zelania

Caroline86 skriver:

hihi...et kort sekund tænkte jeg: "gad vide hvem der har oprettet det her indlæg!? er det mon en der gerne vil høre folks meninger om hende selv!?"

Nå, kan ikke se DUM, desværre, da jeg ikke har kanalen

knus Caroline, som bare lige ville dele sin tanke

Den tanke strejfede også mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.