rebecca og jakob fra DUM

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.634 visninger
25 svar
0 synes godt om
9. september 2009

Anonym trådstarter

hej alle zammen

jeg synes hun virker så blank at høre på og han er lidt neutral i udsendelserne. hun står og siger til camera at hun vil gøre alt for mallick men alligevel bliver hun i forholdet.  synes det er synd for ham at han skal være i en familie der hele tiden har så mange problemer.
hvad synes i om puk rebecca og hvad synes i om hendes mand = deres forhold?
knuzzzx fra moi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2009

Zelania

Hvad jeg har set af. -Den store "knægt" virker mig meget umoden og respektløs. Det er ærgeligt hun finder sig i det

Ved ikke om det også var dem der smed med en hund fordi den havde hugget lagkage, men det var godt nok modbydeligt at se.

Så længe de selv kan finde ud af det -eller noget

Anmeld

9. september 2009

LauraLW

lidt mærkeligt emne at være anonym i.... men ok, det er jo dit valg.

Anmeld

9. september 2009

mortil(nichlasogmathias)

Zelania skriver:

Hvad jeg har set af. -Den store "knægt" virker mig meget umoden og respektløs. Det er ærgeligt hun finder sig i det

Ved ikke om det også var dem der smed med en hund fordi den havde hugget lagkage, men det var godt nok modbydeligt at se.

Så længe de selv kan finde ud af det -eller noget

enig...

Anmeld

9. september 2009

Ni-ko-li-ne

jeg synes det er lidt skræmmende at hun kan lyde så monoton altid.... hun taler altid i samme leje.....

jeg synes også det er trist for Mallick, men jeg synes Rebezca klarer det flot nok... hun skal bare snart indse at det der ikke dur mere....

Anmeld

9. september 2009

Anonym trådstarter

ja det er rigti med hendes stemme.
men hun har også snydt og bedraget folk, solgt ting over nettet som hun aldrig har sendt til dem og den slagz det er da ikke et godt forbillede?
jeg stødte ind i hende på TRENDSALES og der er hendes profil lukket.
det sidste jeg hørte var at de var gået fra hinanden og stadig prøvede at bli gravid endda efter 2 aborter. hun siger at man godt kan være gode forældre selv om man ikke bor sammen. synes simpelthen hun er så blank at høre på

Anmeld

9. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
hihi...et kort sekund tænkte jeg: "gad vide hvem der har oprettet det her indlæg!? er det mon en der gerne vil høre folks meninger om hende selv!?"

Nå, kan ikke se DUM, desværre, da jeg ikke har kanalen

knus Caroline, som bare lige ville dele sin tanke

Anmeld

9. september 2009

Tut

Caroline86 skriver:

hihi...et kort sekund tænkte jeg: "gad vide hvem der har oprettet det her indlæg!? er det mon en der gerne vil høre folks meninger om hende selv!?"

Jeg havde samme tanke....

Anmeld

9. september 2009

mor_sabina

Caroline86 skriver:

Ja jeg tænkte det samme er nok lidt anlyserende anlagt

Anmeld

9. september 2009

oo

jeg kan ikke rigtig forstå, at det er dumt af dem, at de prøver at blive gravide efter 2 aborter??

jeg syns stadig det mest morsomme er, at hun har givet sin søn et navn, som hun ikke kender udtalen på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.