Søvnløs....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. september 2009

Honningblomst

Tjuhl skriver:

man kan jo heldigvis stadig få en god orgasme, selvom man mangler den ene halvdel til sex

men jeg er nu også på bogen normalt...nok mest fordi jeg altid er på bogen

Hæhæ....ventede bare på den bemærkning....men synes bare ikke det er helt det samme..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2009

oo

Eva skriver:

Hæhæ....ventede bare på den bemærkning....men synes bare ikke det er helt det samme..

nej, det syntes jeg heller ikke, meeeeeen det kan lade sig gøre

Anmeld

9. september 2009

Lise

Prøver at tænke på noget andet end at jeg ikke kan sove...

Læser, løser japansk billedkryds, ser tv, eller tænker rare tanker. Hørte om en undersøgelse engang der sagde at hvis man er urolig/stresset over at man ikke kan sove, så skal man bare smile, for så kan man ikke være stresset på samme tid - og så falder man i søvn...   Jeg har afprøvet det, og det virkede på mig.

Anmeld

9. september 2009

Nanna1985

Dyrker sex  Ser fjernsyn el. sidder ved computeren

Anmeld

9. september 2009

FrkC

Nanna1985 skriver:

Dyrker sex  Ser fjernsyn el. sidder ved computeren

Lige præcis

Anmeld

9. september 2009

ønskebørn74

SEX GØR MIG LYSVÅGEN.. MANDEN KAN FÅ MIN PULS VILDT OP, CHIT HAN ER GOD..... BOGEN HJÆLPER NOGEN GANGE... MEN PC ER IKKE ALTID GODT...

ER MØG TRÆT AF IKKE AT KUNNE SOVE!!!!

TAK FOR DE GODE RÅD, DE SKAL TESTES...

Anmeld

9. september 2009

Zelania

Varm noget sødmælk op til lige før kogepunktet, det skulle udløse noge af de stoffer som der f.eks bruges i sovepiller.

Lyt til musik, gerne noget afslappende, personligt syntes jeg Celtisk virker fint.

Tænk på drømme du har haft om natten (hvis du er så heldig som jeg at huske næsten alt du drømmer)

Læs bøger, eller lav krydsord, det trætter hjernen, især krydsord Eller Soduko hvis du er mere til det

Anmeld

9. september 2009

Skouboe

Jeg har lidt af søvnløshed i mange år, og en god bog er sjældent løsningen.. så har du bare travlt med at læse i stedet for at sove.

Hvis du skal læse noget, så læs noget ligegyldigt, der er nemt og lægge fra dig, fx et ugeblad eller lign. Personligt læser jeg Illustreret Videnskab og Illustreret Videnskab Historie hver dag i sengen inden jeg skal sove for at "tømme hovedet", men det er forskelligt hvad der virker på forskellige mennesker.

Prøv denne enkle afspændingsøvelse. Med lidt øvelse kan den hjælpe dig rigtigt meget.

- Læg dig rigtigt godt til rette i sengen - du skal kunne holde ud at falde i søvn sådan.

- Sluk lyset og luk øjnene. Koncentrer dig om at trække vejret stille og roligt. Find en god rytme.

- Forestil dig at du ligger ovenpå et stort stykke papir og at du mentalt ligeså langsomt tegner rundt om din krop, Fortsæt rundt og rundt mens din krop bliver tungere og tungere. Til sidst falder du i søvn.

Prøv det nogle dage.

Anmeld

9. september 2009

Isabeau

Nu jeg er gravid i uge 37, så døjer jeg en hel del med at finde ro. Jeg kan være så afsindig træt i sofaen foran fjernsynet, men lige så snart, jeg går i seng, så er jeg lysvågen igen.

Så derfor har jeg netop som skrevet herinde, altid en kryds og tværs liggende - det er faktisk det eneste som gør mig rigtig godt og grundig træt. Bare en skam når man falder i søvn med kuglepennen 

Engang brugte jeg også at "meditere". Slappe fuldstændig af, og tænke på hver kropsdel et par sekunder af gangen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.