Søvnløs....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.296 visninger
18 svar
0 synes godt om
8. september 2009

ønskebørn74

Hvad gør i andre, når i bare ikke kan falde i søvn????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2009

Mira0911

ønskebarn74 skriver:

Hvad gør i andre, når i bare ikke kan falde i søvn????

Jeg ser fjernsyn når det er, og pludselig siger det bare bang... Eller læse en bog..

Anmeld

8. september 2009

Tina2

Ser tv i min seng:-)

Anmeld

9. september 2009

Honningblomst

Sex og en god orgasme, en god bog og et bad...en eller flere af disse tre skønne beskæftigelser....herhjemme er det dog kun bogen...mangler en halvdel til sex, tager hundrede år med bad da jeg skal tørre eller skifte tape, så mit valg er bogen. Lider meget sjældent af søvnløshed...mere det omvendte...sover stadig en time efter jeg er vågnet-hed...
Knus Eva..

Anmeld

9. september 2009

mariamiss6

Eva skriver:

Sex og en god orgasme, en god bog og et bad...en eller flere af disse tre skønne beskæftigelser....herhjemme er det dog kun bogen...mangler en halvdel til sex, tager hundrede år med bad da jeg skal tørre eller skifte tape, så mit valg er bogen. Lider meget sjældent af søvnløshed...mere det omvendte...sover stadig en time efter jeg er vågnet-hed...
Knus Eva..

har du stadig tape over syningerne? er det ikke lang tid nu?

anyways, jeg sidder her til i alle er gået i seng  Og så ser jeg gerne lidt tv i min seng i soveværelset, og når jeg så ikke kan huske t have set eller hørt de sidste 2 minutter af tv'et  så er det på tide at slukke....

mine aftener i en nøddeskal hehe...

Anmeld

9. september 2009

Honningblomst

mariamiss6 skriver:

har du stadig tape over syningerne? er det ikke lang tid nu?

anyways, jeg sidder her til i alle er gået i seng  Og så ser jeg gerne lidt tv i min seng i soveværelset, og når jeg så ikke kan huske t have set eller hørt de sidste 2 minutter af tv'et  så er det på tide at slukke....

mine aftener i en nøddeskal hehe...

Næ...det er kun to mdr. siden jeg blev opereret og kun 1½ md siden jeg fik taget sting og sat tape på, så 1½ md, endnu med tape, men det er nu fint nok...det der er træls er det her møgbukser..

Anmeld

9. september 2009

mariamiss6

Eva skriver:

Næ...det er kun to mdr. siden jeg blev opereret og kun 1½ md siden jeg fik taget sting og sat tape på, så 1½ md, endnu med tape, men det er nu fint nok...det der er træls er det her møgbukser..

Tænk jeg troede det var meget længere tid siden hehe.... da jeg så dine billeder, troede jeg du  var på "sidste vers" med alt det indpakning hehe....

aj altså nu har jeg hørt så meget om de bukser, hvad er det for nogle bukser???

Anmeld

9. september 2009

Brams

Sex - det er simpelthen den bedste måde at blive klar til søvn på. Fuldstændig afslappet bagefter

Anmeld

9. september 2009

Honningblomst

mariamiss6 skriver:

Tænk jeg troede det var meget længere tid siden hehe.... da jeg så dine billeder, troede jeg du  var på "sidste vers" med alt det indpakning hehe....

aj altså nu har jeg hørt så meget om de bukser, hvad er det for nogle bukser???

Det er bare sådan nogle stramme nylon elastik bukser...lidt som dem der man kan købe til at stramme kroppen op, tror jeg...de sidder helt til og gør at de steder der er fedtsuget får huden til igen at fæste sig.
De ligner bare helt almindelige leggins, men det har nu været ret så varmt..
Knus..

Anmeld

9. september 2009

oo

Eva skriver:

Knus Eva..

man kan jo heldigvis stadig få en god orgasme, selvom man mangler den ene halvdel til sex

men jeg er nu også på bogen normalt...nok mest fordi jeg altid er på bogen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.