Jeamie SKREV:
Desværre ikke.... De venner han havde i folkeskolen er faldet fra.. han er ikke just opsøgende selv heller, og så snart han har en pige der bare viser lidt interesse fordyber han sig totalt i hende og KUN hende... ja hvad pokker ved jeg gamle røvhul om det
men øøøh det virker altså lidt afhængigt.... 3 mdr skype og de har aldrig mødt hinanden ??!!.... Har på fornemmelsen at når han snakker med nogen er det med suk og 'åååhh det er en lang historie....' og jeg har det hårdt-stemme....
Hvis han først flytter tro jeg heller ikek vi ser mere til ham - idet han ikek føler sig velkommen !!??
Der er helt klart sket en STOR bedring hvilket også gør at han stadig er her og ikke er banket ind i næste måned
...
Jeg var nu også så umoden at da jeg hørte ham sukke til tøsen om hvor hårdt han havde det - jeg bad ham dække bord, rykkede efter 10 min (han havde da siddet og skypet i et døgn) - rev døren op og sagde han fandme bare kunne pakke sit lort og skride hvis han havde det så skide hårdt.... Tja endte så med jeg selv dækkede bord og vi ikke så ham i 3 dage 
Tænk, jeg synes ogsp at du og din mand har været ejstremt tålmodige, jeg havde forlængst smidt ham ud, også selv om jeg ville få at vide at jeg var en dum kælling. Han har det som blommen i et æg, og forstår ikke at værdsætte det der rent faktisk bliver ham serveret på et sølvfad. Han har slet slet ingen som helst tanke om, at han har pligt til at tage del i det fælleskab som han rent faktisk bor midt i. Skal han ordne haven? vasketøjet? mad? oprydning? rengøring?
Synes det er rimeligt at han skal betale 2000 kr. Strøm til hans skype forbrug er jo ikke gratis, og det er jo ligefør det ikke engang kan dække strømregningen for hans forbrug.
Men helt ærligt, jeg forstår du er i et dilemma, det er jo din bror og du har jo før skrevet om hvordan han tidligere har haft det, men måske er det på tide at også du giver slip og han så desværre må have det på den hårde måde, learning by doing!!
Kram
Anmeld