Jeamie SKREV:
Ja 100kr ville han sq nok syntes var ok... Jamen i skal se hans fjæs når jeg begynder at nævne priser for ham. 'jamen så har jeg kun xxxx til mig seeeel...'.
Det var nok lettere hvis jeg havde kendt ham hele hans liv, været en forælder ell.
Det føles temmelig 'anderledes' at skrue bissen på hèr..
Nå, vi får nok styr på det når den faktiske indtægt bliver en realitet.
Jeg forstår da godt, at han synes det er mange penge hvis du forlanger noget af ham.
Men så giv ham valget, om at finde en lejlighed, hvor der skal betales husleje, vand, varme, el, forsikring, internet, tv pakke, licens, mad, div til rengøring, indkøb af div møbler, støvsuger, køkkenting og jeg kunne blive ved... Så tror jeg ikke han vil synes det er så urimeligt, og helt ærligt, hvor rimeligt er det at han skal have så mange penge til tant og fjas, bare fordi han skal have lov at bo billigt?
Den gik ikke herhjemme hos mig, i forvejen synes jeg du er rigtig rigtig god ved ham, og har gjort/gør rigtig meget for ham, og det bør han i høj grad lære at sætte pris på, og også få fortalt, for han virker rigtig forkælet, og du gør det nok også 
Man skal huske at skelne mellem, hvad der er medliddenhed med mennesker, der har været meget igennem, og hvad der er at gøre dem en bjørnetjeneste... Og det tror jeg du gør hvis ikke du viser ham hvad det reelt koster at leve...