Hvor er det dog bare dejligt at vide at der er andre der tænker fuldstændig som en selv.
Jeg er blevet gravid efter 12 lange år i behandling og vi er super lykkelige og glæder os rigtig meget.
Og så er det at min veninde som jeg har kendt i et par år nu, kommer og siger at hun venter sig og at de havde prøvet i et par måneder og de er vildt glade - ja gu´ fanden om jeg så ikke, efter selvfølgelig at have ønsket tillykke, tænker nej det er bare for meget, så let var det bare ikke for dem.
Jeg troede, naiv som jeg åbenbart var, at når jeg selv blev gravid så ville alle de dumme følelser og tanker være pist forsvundet, men nej! Det sidder så dybt i en, at det tager lang tid før man kommer helt over det tror jeg.

Og det er sjovt at du skriver,at du sagtens kan glæde dig over andre herinde der bliver gravide for det kan jeg også sagtens, men følelsesmæssigt er man jo også mere involveret i ens veninder.
Hvor er det dog dejligt at vi herinde kan dele både de gode og de grimme tanker uden at man behøver at blive bange for at blive set skævt til - det er guld værd og jeg sætter stor pris på det

Dejligt at høre at det går bedre med dig i dag.
Trine 32+6
Anmeld