Jeg skammer mig så meget...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. september 2009

Dictes mor

Tusind tak, hvor er I bare søde allesammen. I dag er den der grimme misundelse heldigvis aftaget. Og det er jeg glad for, jeg vil ikke føle sådan, for jeg er jo selv lige blevet gravid.

Det som jeg synes er underligt, er, at jeg jo ikke bliver ked af det eller misundelig når nogen herinde bliver gravid, der bliver jeg jo glad.

Jeg tror, at det var overraskelsen i det hele, som gjorde det, og nu hvor det er sunket ind, så går det meget bedre

Men I er bare for søde allesammen, og det hjælper bare altid at skrive herinde Tak skal I have.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2009

Zelania

Majastina skriver:

Tusind tak, hvor er I bare søde allesammen. I dag er den der grimme misundelse heldigvis aftaget. Og det er jeg glad for, jeg vil ikke føle sådan, for jeg er jo selv lige blevet gravid.

Det som jeg synes er underligt, er, at jeg jo ikke bliver ked af det eller misundelig når nogen herinde bliver gravid, der bliver jeg jo glad.

Jeg tror, at det var overraskelsen i det hele, som gjorde det, og nu hvor det er sunket ind, så går det meget bedre

Men I er bare for søde allesammen, og det hjælper bare altid at skrive herinde Tak skal I have.

Anmeld

9. september 2009

Vingummien

Majastina skriver:

Dejligt at din glæde kom ovenpå igen, må være rigtig svært at have det på den måde, men tror ikke det kan undgåes desværre.

Men grunden til at du nok bliver glad når det er herinde og ked når det er folk du kender  mere end os, er nok at uanset hvordan og hvor ledes så tror jeg alle samligner sig selv med ens veninder eller bekendte.
Kender det selv med mange andre ting.

Men jeg vil sige at du er gravid nu og du skal være så glad og uanset hvordan du er blevet gravid så er barnet dit, du får 9 fantastiske måneder også med nedture på den ene eller anden måde, er så overvældende og du klare det bare så fantasktisk og du bliver bare en super mor.

Anmeld

9. september 2009

Dictes mor

suanne85 skriver:

Dejligt at din glæde kom ovenpå igen, må være rigtig svært at have det på den måde, men tror ikke det kan undgåes desværre.

Men grunden til at du nok bliver glad når det er herinde og ked når det er folk du kender  mere end os, er nok at uanset hvordan og hvor ledes så tror jeg alle samligner sig selv med ens veninder eller bekendte.
Kender det selv med mange andre ting.

Men jeg vil sige at du er gravid nu og du skal være så glad og uanset hvordan du er blevet gravid så er barnet dit, du får 9 fantastiske måneder også med nedture på den ene eller anden måde, er så overvældende og du klare det bare så fantasktisk og du bliver bare en super mor.

Susanne, du er bare en skat!

Anmeld

9. september 2009

Vingummien

Majastina skriver:

Susanne, du er bare en skat!

Anmeld

9. september 2009

Brams

Hvor er det dog bare dejligt at vide at der er andre der tænker fuldstændig som en selv.

Jeg er blevet gravid efter 12 lange år i behandling og vi er super lykkelige og glæder os rigtig meget.

Og så er det at min veninde som jeg har kendt i et par år nu, kommer og siger at hun venter sig og at de havde prøvet i et par måneder og de er vildt glade - ja gu´ fanden om jeg så ikke, efter selvfølgelig at have ønsket tillykke, tænker nej det er bare for meget, så let var det bare ikke for dem.

Jeg troede, naiv som jeg åbenbart var, at når jeg selv blev gravid så ville alle de dumme følelser og tanker være pist forsvundet, men nej! Det sidder så dybt i en, at det tager lang tid før man kommer helt over det tror jeg.

Og det er sjovt at du skriver,at du sagtens kan glæde dig over andre herinde der bliver gravide for det kan jeg også sagtens, men følelsesmæssigt er man jo også mere involveret i ens veninder.

Hvor er det dog dejligt at vi herinde kan dele både de gode og de grimme tanker uden at man behøver at blive bange for at blive set skævt til - det er guld værd og jeg sætter stor pris på det

Dejligt at høre at det går bedre med dig i dag.

Trine 32+6

Anmeld

9. september 2009

anna-jonas

Majastina skriver:

Nøj hvor har jeg det dårligt med mig selv, og jeg spekulerer på om den der følelse af at være ufrivillig barnløs nogensinde slipper mig. Jeg fik at vide, at en meget tæt på mig er gravid, og jeg blev rigtig ked af det, helt ind i hjertet og misundelig, fordi hun havde kunnet normalt.

Sig mig lige en gang, hvad fanden er der lige galt med mig. Det kan jeg ikke tillade mig. Jeg er så sur på mig selv, ja og det er nok det jeg er mest ked. Jeg fik det at vide mens jeg var en i stor forsamling af mennesker, så jeg hiver min bedste veninde til siden og siger det. Hun giver et knus og siger, at det kan hun godt forstå kan være svært. Hun kan jo så godt mærke, at jeg er lidt trist. Så da jeg kommer hjem ligger der den sødeste sms fra hende. Hun er utrolig, den bedste veninde, man kan have.

Men det ændrer ikke på, hvor dårligt jeg har det med mig selv. Jeg kan bare ikke slet ikke holde mig selv ud lige nu.

Du er blot et menneske, søde Maja. Lad være med at være alt for hård ved dig selv, ikke??

Knus Mette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.