En rigtig ubehagelig dag:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. september 2009

anna-jonas

Jules skriver:

Det gir de bare en hvis man ber om det eller?

Ja, for dælen..............synes da lige at du skal få det tjekket. Jeg har aldrig haft problemer med at "bestemme" hvilke undersøgelser jeg fandt relevante hos min egen læge. Men jeg er jo også inden for "væsenet".

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2009

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh
Åh,stakkels ven da,sikke en forskrækkelse.Kæmpe herfra...

Jeg tænker om det kan have været et angst anfald?Du har jo været lidt stresset her med Viktors dp start og din skolestart.Det lyder nøjagtig som mit første angst anfald,jeg havde dog ikke så mange smerter.Jeg blev hentet i ambulance og indlagt til observation,og var igennem en masse hjerteundersøgelser de efterfølgende måneder,da man troede det var hjertet den var gal med.Det var det jo så heldigvis ikke

Håber du har det bedre og det ikke sker igen.Rigtig god nat herfra

Anmeld

8. september 2009

Mira0911

Nej en grim oplevelse... Hvordan har du det nu? 

Anmeld

8. september 2009

Bondepigen

Puha, skræmmende oplevelse. Håber det bare er for meget mavesyre, selv om det osse er slemt, men du ved nok hvad jeg mener....

Anmeld

9. september 2009

Jules

Anna-jonas skriver:

Ja, for dælen..............synes da lige at du skal få det tjekket. Jeg har aldrig haft problemer med at "bestemme" hvilke undersøgelser jeg fandt relevante hos min egen læge. Men jeg er jo også inden for "væsenet".

Okay. Det må jeg jo snakke med ham om så.
Han har jo så ferie til på fredag....Typisk...Hehe

Anmeld

9. september 2009

Jules

Dutte84 skriver:

Nej en grim oplevelse... Hvordan har du det nu? 

Er meget utilpas igen idag... Så har valgt at blive hjemme og slappe lidt af.

Anmeld

9. september 2009

Jules

Pernilleh skriver:

Åh,stakkels ven da,sikke en forskrækkelse.Kæmpe herfra...

Jeg tænker om det kan have været et angst anfald?Du har jo været lidt stresset her med Viktors dp start og din skolestart.Det lyder nøjagtig som mit første angst anfald,jeg havde dog ikke så mange smerter.Jeg blev hentet i ambulance og indlagt til observation,og var igennem en masse hjerteundersøgelser de efterfølgende måneder,da man troede det var hjertet den var gal med.Det var det jo så heldigvis ikke

Håber du har det bedre og det ikke sker igen.Rigtig god nat herfra

Jeg blev ærlig talt lidt chorkeret over at jeg ikke blev tjekket andet end at hun lige hurtigt lyttede på mig. Men ja hun må jo vide bedst.
Du er nu den 4 der skriver det lyder som et angstanfald.... hmmm

Anmeld

9. september 2009

Jules

suanne85 skriver:

Det kan være virkelig ubehageligt at få det, men syntes du skal få tjekket ved din læge så du selv kan få ro i sindet.

Har selv døjet utrolig meget med mavesyre

Har det skidt idag så vil helt sikkert til ´lægen.. Men han har selvfølgelig ferie indtil mandag

Anmeld

9. september 2009

Vingummien

Jules skriver:

Har det skidt idag så vil helt sikkert til ´lægen.. Men han har selvfølgelig ferie indtil mandag

Må være en anden læge du kan ringe til så

Anmeld

9. september 2009

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh
suanne85 skriver:

Må være en anden læge du kan ringe til så

Ja,man skal da kunne komme til lægen.Giver de ikke et tlf.nr. på en anden?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.