Jules skriver:
Hold da op en dag....
Igår aftes da jeg gik i seng have jeg ondt ved brystkassen og om i ryggen... Hvilket gjorde det svært at trække vejret... Det var ikke spor rart men jeg faldt dog i søvn...
I morges var der så ikke noget andet end at jeg stadigvæk havde lidt svært ved at trække vejret roligt.
Så det var ikke noget jeg ville gøre det store ud af....
Så i eftermiddags da jeg er kommet hjem og muligvis stresser lidt for at nå mest muligt inden jeg skal hente Viktor får jeg pludselig virkelig ondt i brystkassen... Hold da op en smerte... Jeg vil beskrive det som veer bare meget højere oppe... Jeg kunne ikke snakke og gik restløs rundt og anede ikke hvad jeg skulle gøre... til sidst endte jeg på wcet og lagde mig på gulvet og bare prøvede at trække vejret roligt... efter ca 10 min kunne jeg trykke kristians nummer på mobilen...han tog den ikke.... heller ikke anden gang... overvejede om jeg skulle ringe 112... så ondt gjorde det virkelig...
Kristian ringede så ....
ind imellem tårende og min hulken og hiven efter vejret fik han sagt at han kom hjem med DET SAMME....
Da han kom 15 min efter var jeg faldet lidt til ro.... det var ikke så ubehageligt mere....
Dog ville vagtlægen gerne se mig!
Hun "tror" jeg har haft for meget mavesyre.... som så er kommet op hvilket åbenbart kan være lige så smertefuldt og føles som et hjerteanfald!!!!
Sikke en forskrækkelse jeg fik mig der.... Er bare taknemlig for det ikke var noget alvorligt....
Det lyder absolut ikke særlig sjovt

Jeg får noget af det samme nogle gange.. Går virkelig i panik, for kan heller ikke trække vejret ordentligt og hvis jeg prøver gør det seriøst ONDT..
Har været ved at besvime af det, så ondt gør det.
Men med mig er det venstre side, men også øverst i maven..eller ja brystet..
Vagtlægen sagde bare til mig at det var en nerve der sad i klemme.. Sagde han gennem telefonen..hmm
Anmeld