Så fik jeg overskud til at få skrevet herinde. Synes det er træls, at jeg ikke kan lave linjeskift fra mobilen, og har ikke haft ro til at tænde computeren...
Kejsersnit før tid er noget jeg har set på Viborg sygehus' hjemmeside. De skriver at det er 7-10 dage før tid, for at undgå man går i fødsel selv. Jeg ved så ikke om de vurderer ud fra den enkelte og ud fra vigtigheden af, at man ikke må gå i fødsel, eller om de bare skærer alle over en kam.
Arbejde har ejg masser af. Skal skrive 25 siders eksamensopgave til d. 6. juni, plus får en ugeopgave d. 7 juni, så kan bare sætte mig og læse og skrive. Det kniber bare med motivationen, plus jeg har en masse andre tanker om baby og graviditet, der er svær at slippe. Kender desuden mig selv godt nok til at jeg ikke vil kunne nyde en god bog før jeg enten er færdig med opgaven eller har accepteret at den ikke bliver lavet. Og der er jeg ikke endnu.
Lige pt har jeg det af h til, men tror det er min egen skyld. Min søn havde fødselsdag i går, så vi skulle da lave noget, som han gerne ville. Valget faldt på bowling
Så mor her skulle da lige vise at jeg jo godt kunne bowle. Første gang jeg sender kuglen af sted, så giver det det største jag i bækken og underliv, at jeg ikke kunne lade være med at bande og svovle. Heldigvis væltede alle keglerne, så kunne sætte mig ned og slappe af
Resten af tiden gik jeg stille hen og kastede kuglen, hvilket også kunne ses på mit resultat. For det er jo helt klart mit bækkens skyld at kuglen blev ved med at ryge i renden 
I morgen skal jeg til andet jordemoderbesøg, så der håber jeg på at få noget mere at vide om lillepigen :-)
Anmeld