Meesalith SKREV:
Terminen er 27 juli og kejsersnittet bliver omkring 10 dage før. Har ikke fået dato endnu, men håber lidt det bliver på min mormors fødselsdag d. 16... Det bliver med rygmarvsbedøvelse, så jeg er vågen under indgrebet. Min mand må komme med, men han går desværre glip af at klippe navlestrengen. Selve det at tage baby ud tager vidst maks 10 minutter, men syningen bagefter tager en halv time. Det virker som et splitsekund, når jeg sammenligner med første fødsel, hvor syningen tog 2,5timer... Du/I er velkomne til at spørge :-) synes det er rart at snakke om det og læsse af, men min mand har brug for lidt fred en gang imellem, så bruger jer herinde.
Jeg fik også kejsersnit, men fik lov at gå til 2 dage før terminen
... Det er også som du beskriver. Bortset fra at de efterfølgende var nødt til at give mig så meget smertestillende at jeg sejlede rundt i en morfin tåge og først så sønnen igen efter 8 timer. Det er sq nogle skægge billeder der er taget.
Hvis det er gravidtetskløe så bliver de da vidst også taget noget tid før, grundet risikoen. Havde du det sidst da ?
Sq træls du skal ha det sådan, og det er da også noget lort altså... Effektiv prævention, om ikke andet 
Anmeld