negativ på min krop!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

450 visninger
20 svar
0 synes godt om
27. april 2012

Meesalith-vb

Nøj, det er træls at være gravid! Var ude og handle i dag, og fik det skidt i to butikker. Det ene sted satte jeg mig på gulvet, og det andet sted fik jeg en stol og et glas vand. Ihh jeg er træt af ikke at kunne handle uden at være bange for at dejse om :-(

Derudover ligger jeg nu i sengen med store bækkensmerter, fordi jeg skulle lege smart og tage trappen til anden sal i går og bagefter i bilka, plus jeg skulle handle og på bib i dag (flere trapper).

Nu synes jeg godt nok hun snart må gro noget stærkere! Godt det er den sidste, for sikke et smertehelvede det er for mig, og det er bare synd for min mand!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2012

Janni-Martina-vb

Øv det lyder ikke til at være den nemmeste graviditet, hvornår har du termin?

Anmeld

27. april 2012

Meesalith-vb

27 juli. Heldigvis har jeg fået trumfet kejsersnit igennem, så kommer ikke til at gå helt til termin...

Anmeld

27. april 2012

Janni-Martina-vb

Er det så d. 27 juli du skal have kejsersnit eller er det din termin, og hvis det er din termin hvor lang tid før regner du med at få kejsersnit?

Har ingen erfaring med kejsersnit kan du nok høre :) Jeg spytter dem ud på 2.5 time, så jeg har ikke engang erfaring med de forskellige former for bedøvelse.

Og skal du være ågen under kejsersnit eller fuldt bedøvet+ Er bare så nysgerrig :)

Anmeld

27. april 2012

Jeamie-vb

Ej øv.. Ja og det hjælper jo ikke en fis og sige 'sid nu stille' 'lad nu være' 'du ved jo hvordan det går...'.. for hovedet fejler jo ikke noget, men tværtimod er du frisk og glad og vil bare være 'graviditet er ikke en sygdom-agtig'... Så derfor er det helt ok at sige lorte møg... Håber det går over i løbet af et par dage ? Gør det det ? 

Anmeld

28. april 2012

Meesalith-vb

Nej det går ikke over om et par dage :-( det stopper først nogle uger efter ungen er kommet ud. Og med min erfaring fra sidst, så går der ikke lang tid før jeg også får graviditetskløe over hele kroppen. Godt det her er den sidste!!! Føler mit som verdens værste mor, når jeg sidder og bander lillepigen langt væk :-( men det er jo ikke hende, der er uønsket, men alle kvalerne der kommer med...

Anmeld

28. april 2012

Meesalith-vb

Terminen er 27 juli og kejsersnittet bliver omkring 10 dage før. Har ikke fået dato endnu, men håber lidt det bliver på min mormors fødselsdag d. 16... Det bliver med rygmarvsbedøvelse, så jeg er vågen under indgrebet. Min mand må komme med, men han går desværre glip af at klippe navlestrengen. Selve det at tage baby ud tager vidst maks 10 minutter, men syningen bagefter tager en halv time. Det virker som et splitsekund, når jeg sammenligner med første fødsel, hvor syningen tog 2,5timer... Du/I er velkomne til at spørge :-) synes det er rart at snakke om det og læsse af, men min mand har brug for lidt fred en gang imellem, så bruger jer herinde.

Anmeld

28. april 2012

Jeamie-vb

Meesalith SKREV:

Terminen er 27 juli og kejsersnittet bliver omkring 10 dage før. Har ikke fået dato endnu, men håber lidt det bliver på min mormors fødselsdag d. 16... Det bliver med rygmarvsbedøvelse, så jeg er vågen under indgrebet. Min mand må komme med, men han går desværre glip af at klippe navlestrengen. Selve det at tage baby ud tager vidst maks 10 minutter, men syningen bagefter tager en halv time. Det virker som et splitsekund, når jeg sammenligner med første fødsel, hvor syningen tog 2,5timer... Du/I er velkomne til at spørge :-) synes det er rart at snakke om det og læsse af, men min mand har brug for lidt fred en gang imellem, så bruger jer herinde.

Jeg fik også kejsersnit, men fik lov at gå til 2 dage før terminen blink... Det er også som du beskriver. Bortset fra at de efterfølgende var nødt til at give mig så meget smertestillende at jeg sejlede rundt i en morfin tåge og først så sønnen igen efter 8 timer. Det er sq nogle skægge billeder der er taget.

Hvis det er gravidtetskløe så bliver de da vidst også taget noget tid før, grundet risikoen. Havde du det sidst da ?

Sq træls du skal ha det sådan, og det er da også noget lort altså... Effektiv prævention, om ikke andet tongue

Anmeld

28. april 2012

Meesalith-vb

Nej, for min kløe var ikke leverbetinget. Alle blodprøver var fine. Sidst blev jeg dog sat i gang 4 dage over termin fordi jeg tudede ved jordemoderen.... Mener at der står på viborg sygehus' hjemmeside at det er omkring ti dage før, for at undgå man går i fødsel. Men skal snakke med min jm om det om et par uger. Der laver hun henvisningen, så jeg kan få min dato :-)

Anmeld

28. april 2012

Jeamie-vb

Ååååhr får sq så ondt af dig. Tænk at du har siddet og tudet ved jordmoderen! 

Om et par uger er der lys for enden af tunellen... cheerful

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.