Hvor tidligt står I op

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. marts 2012

Fru_Hansen-vb

På alm. hverdage står jeg kl. 6.15 hver dag, weekenden sover jeg sjældent længere end til kl. 8. Jeg går så hellere ikke vildt sent idag, lidt af et problem når man som jeg har teenager, de er tit længere oppe end jeg. laughing

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2012

Signe1704-vb

Hos os står vores datter og sommetider den lille som regel op omkring kl 6.30. Der kan de simpelthen ikke sove længere - om de så har været oppe til kl. 22.

Når vi har ferie kan vi som regel få rykket deres rytme så de først vågner omkring kl 8.

Men vi klager ikke - det har været meget værre. Har haft lange perioder hvor datteren stod op omkring kl 5. Alt blev prøvet, men hun kunne bare ikke sove længere.

Heldigvis er min mand typen der falder i søvn på sofaen om aftenen og derved er frisk om morgenen. Jeg er stik modsat. Efter kl 20 bliver jeg frisk og så kan jeg slet ikke komme i seng.

I hverdagene skal vi op senest kl. 7 og vi er begge hjemme til at gøre klar. Vi kører omkring 8-8.15. Det er ren luksus, da jeg tidligere mødte kl 6.30 og manden derfor var alene med ungerne om morgenen. Jeg stod op kl 5.30 og det fungerer bare slet ikke for mig. Nu er jeg startet på ny uddannelse indenfor kontor og der får jeg nogle meget mere B-menneske-venlige arbejdstider.

Anmeld

17. marts 2012

Rita-vb

Jeg er så meget ikke et morgenmenneske og hader at stå tidligt op :blush: Til hverdag kan jeg strække den til 6:45 - medmindre min mand har møde kl 8, så bliver vi nødt til at stå tidligere op. I weekenden sover vi gerne til omkring kl 9 - så kan ungerne ikke underholde sig selv længere :P

Anmeld

18. marts 2012

dittelouisea@hotmail.com-vb

i hverdagen står stig op 5.45 og omkring kl 6 giver han  adam en flaske i sengen.

Jeg står op 6.15 og deromkring bliver Alma også vækket.

Stig og Alma kører 6.45, og Adam og jeg kører 7.45.

I weekenden vågner Adam ca kl 6 og får sin flaske og ligger og fjanter lidt i sengen for så at sove videre indtil alma vågner og vækker hele huset omkring 8.30-9.

Anmeld

19. marts 2012

Englemor81-vb

Vidste ikke lige om jeg ville kommentere tråden her, da der nok er nogle der vil tænke sit, når jeg siger jeg jeg godt kan stå op efter 12.00, pænt sagt

Vi er begge pensionister pga en psykisk lidelse.

Vi har den aftale at manden tager Nichlas om morgen og frem til over middag engang, hvor jeg så tager over og han kan få sig noget søvn.

Til gengæld har prinsen sovet igennem siden han var omkring 3-4 uger gammel fra 23-01 stykker til 09-11 stykker, så mangel på søvn er som sådan ikke et problem her, jeg er bare et stor E-menneske, som jeg kalder mig selv, som også er følge af min lidelse ;-)

Anmeld

31. maj 2012

jonasFartil3-vb

Jeg er oppe mellem 04.00 - 05.00 hver dag. Så tager jeg sønnen til kl 08.00 ca hvorefter svigerfar tager ham så jeg kan komme på Job.

Anmeld

31. maj 2012

Janni-Martina-vb

I øjeblikket står jeg op omkring 6.30. Ville gerne sove lidt mere men Alexander på ca 1 år vågner 6.30 ca. Og farmand skal som regel ud af døren 6.40.

Det er lidt hårdt når jeg i øjeblikket har meget afbrudt søvn da William ligger og sparker blære hele natten :) Meeen så er det jo godt man er på barsel og kan snuppe en lur midt om dagen :)

Anmeld

31. maj 2012

Heidi Nielsen-vb

Ja jeg har jo kommenteret i denne tråd før men nu gør jeg det så lige igen....

FOR den bettes søvnmønster har ændret sig......nu sover han til 7:30 HVER DAG......wuhuuuu  det er bare skønt......

Så nu sover alle til 7:30 i weekenderne, mens manden står op kl 6 til hver dag....Skøøøønt.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.