Hvor tidligt står I op

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.661 visninger
17 svar
0 synes godt om
16. marts 2012

Webredaktøren-vb

Hold da op... Nogle af jer skriver her i forummet kl. 4 om morgenen - det er jo midt om natten laughing

Selv er jeg helt klart B-menneske, men skal jo dog op ved 6-tiden, hvis datteren ikke skal komme for sent i skole...

Hvor tidligt står I andre op?

... jer der er helt tidliige typer, gør det måske for at have tid til at skrive morgen-indlæg her o-computer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2012

milleren-vb

Jeg er selv udpræget B-menneske,men min datter er et A-menneske så der er ikke noget der hedder sove længe mere. Hun står op mellem 5.30 og 6.30 hver dag. Meget sjældent den bliver 6.30.

Og nu hvor hun skal være storesøster kommer jeg garanteret også til at sidde og kigge herinde midt om natten:)

Anmeld

16. marts 2012

kongster-vb

Vækkeuret ringer kl 6.30. Vi står vel op ca 6.50. Og datteren og jeg er ude af døren kl 7.30. Der er ingen af os der er vilde med at stå op om morgenen - til gengæld er vi super effektive når vi først er kommet op :-)

Anmeld

16. marts 2012

als-vb

Nu er jeg lige gået på barsel så nu er det når tøsen vågner. Det er som regl mellem 6.15 og 7. Men nu kan vi også tage morgener e helt med ro.
Inden barslen ringede uret kl 05.55 og vi var ude af døren kl 7.10.

Anmeld

16. marts 2012

Webredaktøren-vb

Puha - jeg har heldigvis får lært mine børn at sove længe smile

I weekenden vågner de tidligst kl. 8, og så kan de sagtens selv tænde for fjernsyn en times tid, inden at sulten melder sig. Jeg tror faktisk også, at de nyder roen om morgenen, for de tager hellere et stykke frugt eller en portion cornflakes, end at vække os før kl. 9 o-klapperi

Anmeld

16. marts 2012

maj84-vb

Vi tager afsted kl. 7  om morgenen til hverdag, så jeg er som regel oppe 5.30-5.45, mens drengene vågner hhv. kl. 6 og 6.30 - den mindste vækkes lige inden afgang. De spiser morgenmad i børnehaven og dagplejen, så det skal vi heldigvis ikke tænke på  - de skal bare vågne og i tøjet.

I weekenden vågner de to store også tidligt, men tænder selv for fjernsynet, så jeg står som regel først op, når jeg hører køkkenskabe og -skuffer blive åbnet i jagten på mad :-).

Det ville bestemt ikke genere mig at kunne sove længere om morgenen, men på den anden side er jeg glad for, at min mand og jeg har aftenerne for os selv; drengene er alle i seng kl. 19.

- Maj

Anmeld

16. marts 2012

Heidi Nielsen-vb

Ja det er i hvert fald IKKE min der skriver herinde kl 4 om morgnen......jeg er nok det største B menneske der findes....jeg elsker min dyne og min seng, specielt om morgnen wink

Det gør vores store dreng også........MEN den mindste og min mand er A mennesker og står op før en vis herre får sko på......også i weekenderne......

Til hverdag vågner den mindste mellem 5:30 og 6:00.....der er manden stået op og kørt på arbejde så det er mig der står op der og sørger for morgenmad osv.......den store han sover til mellem 7:00 g 7:30. Vi har ikke travlt om morgnen da jeg først møder på arbejde 11:30 så vi har alle muligheder for at sove længe, men det gør vi så ikke......

I weekenderne er det samme tidspunkt den lille står op på og der er det så min mand der står op og ordner morgenmad......når den store kan høre de er stået op kommer han ind til mig og sover videre....vi sover gerne til omkring kl 9:00......SKØNT....jeg glæder mig allerede til i morgen tidlig tongue

Anmeld

17. marts 2012

Meesalith-vb

I hverdagen ringer uret kl 6. Der har C og dermed også os andre været oppe i en time til halvanden...
I weekenderne står han op som i hverdagen. Nogle gange er vi heldige at han sover til kl 6...

Jeg er begyndt at gå i seng samtidig med C for at kunne holde til det. GAAAB

Anmeld

17. marts 2012

Frede-vb

Jeg er a-menneske om en hals! Jeg kan bare ikke sove længe.

Allerede ved 20-tiden, når jeg sætter mig foran tv'et, går der et splitsekund, inden jeg sidder og nikker og sover. Til gengæld står jeg også  meget tidligt op. Jeg sætter gerne uret ved 5-tiden i hverdagen, hvor jeg så får en masse arbejde fra hånden, inden jeg skal afsted. Jeg kan godt lide at sidde i fuldstændig ro og få arbejdet overstået, og så til gengæld slippe for det om eftermiddagen og aftenen. Om eftermiddagen kan jeg så tage til alle de mange hundredetusinde fritidsinteresser, mine børn går til, og om aftenen kan jeg... komme tidligt i sengcool

Min mand er så vild med at arbejde, at han også må afsted om aftenen, og det passer mig udmærket. Han er totalt b-menneske, og i en alder af 45, ligger han stadig og sover som en teenager i weekenden til langt op af dagen. Selv kan jeg ikke sove længe i weekenden. Jeg sover til kl. max. 7, så må jeg op.

Da jeg var ung, kunne jeg indstille mig på begge dele - sent op sent i seng og omvendt, men med alderen har a-menneske-genet simpelt hen bare overtaget.

Anmeld

17. marts 2012

Titte-vb

Jeg ha altid været god til at sove længe indtil ved 9-10 tiden.. Men efter jeg har tabt mig, og i særdeleshed efter jeg er blevet gravid, så KAN JEG IKKE SOVE LÆNGE MERE

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.