Legeaftaler

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. marts 2012

Signe1704-vb

Min datter startede lige omkring hendes 3 års fødselsdag og det var primært med en pige der er et halvt år yngre (så hun var 2½). Det gik rigtig fint og det var som regel noget der blev aftalt når vi hentede unger.

Min søn på 2 år og 7 måneder er også begyndt at spørge, men de andre på hans alder virker ikke rigtig klar. Vi har haft spurgt et par stykker om de ville med hjem og det ville de ikke. Min dreng vil gerne med nogle hjem, men tilbuddet er ikke kommet retur og jeg kan ikke få mig selv til at spørge om de vil tage ham med hjem. Det kan jo være at deres unger slet ikke har lyst endnu.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2012

Jeamie-vb

Min og vennen 'Theis' vil rigtigt gerne.. har også givet besked via pædagoger og farmoren til Theis, men ikke rigtigt noget respons endnu.. Så har lidt om det er fordi forældrene ikke kan overskue det, eller om jeg bare skal 'mase på' og ringe til dem laughing.. Jeg har jo kun èn hvor jeg ved de er 5 børn blink... Jeg kan sagtens både hente og bringe da min planlægning nok kan være mere spontan end deres.... 

Anmeld

18. marts 2012

Polyp-vb

spørg direkte - og understreg at du har forståelse for at de ikke nødvendigvis kan gengælde på samme måde mens de ikke er ældre - men det vil da være en gave for begge drenge at opleve forskellene, hvis de skulle være så heldige at blive perlevenner for resten af livet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.