Legeaftaler

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

960 visninger
12 svar
0 synes godt om
10. marts 2012

Jeamie-vb

Hvornår begyndte jeres børn at ha legeaftaler ? 

Min søn på 3,5 er begyndt at spørge efter om den eller den må komme med hjem og lege - og selvfølgelig må de jo det - og den anden vej, de spørger også ham. 

Jeg havde egentlig den opfattelse, og det er jo total generalisering hèr wink, at det først kom senere.. at de mere paralel-legede, samles om noget og så småt begyndte med relationer nu...?!   

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2012

Heidi Nielsen-vb

Vores var også omkring de 3,5 da han første gang havde en kammerat med hjemme og så er det ellers bare kørt der ud af med legeaftaler lige siden. Både drenge og piger har været med hjemme og han har også været hjemme ved dem.

Jeg troede også at det først startede senere men det gør det altså ikke wink

Anmeld

10. marts 2012

Laurie-vb

Mener også, det var omkring børnehavealderen.

Anmeld

10. marts 2012

Meesalith-vb

Min dreng er 3 til maj, og han har haft et par stykker hjemme og været hjemme ved en. Sørger for at det er en, hvis mor jeg gider snakke med, og så planlægger vi voksne :-P det ender med at jeg sidder og sludrer med moren, mens ungerne leger.

Børnene er begyndt at spørge om de må komme hjem til Chr, men indtil videre kører planlægningen gennem os forældre...

Anmeld

10. marts 2012

als-vb

Tøsen har været på hendes første legeaftale for en måned siden hun er 3,5. Hun tog med den anden pige hjem fra børnehave og så hentede jeg efter arbejde. Hun skal også have den samme pige med hjem, der har bare luge været meget og er bange for at fødslen går i gang midt i en legeaftale og så er jeg fucked....

Anmeld

11. marts 2012

Jeamie-vb

Ok.. Fedt. Jamen jeg kan da godt se jeg bare skal give den gas så... Ville nu heller ikke det modsatte, men syntes altid der har stået / fået fortalt at det var omkring 5 års alderen de skabte relationer ?! ..

God tanke dèn med at sørge for at man kan sammen med moderen tongue... Nu skal jeg lig efinde ud af hvem hun er, til denne Theis-legekammerat. Har ladrig nået at se hende. Men hun har 5 børn så pædagogerne mente hun ville ELSKE et afbræk smile... 

Men det kunne da bestemt være smart at tage dem med hjem efter børnehaven... Eller weekender, der sommetider godt kan være lidt kedelige ?! 

@Als blink... ja hvad pokker gør du så ? Ringer efter en ambulance og siger de nok hellere må sørge for ekstra sæder, imens du forsøger at ringe til de respektive forældre ?? cheerful

Anmeld

11. marts 2012

als-vb

Ja præcis, kunne lige forestille mig det mareridt! Også selvom jeg ved at faren pt er på barsel så er det bare svært at lave aftaler når jeg skal kunne aflyse med minutters varsel.

Anmeld

11. marts 2012

Jeamie-vb

Føles det simpelthen så tæt på at du konstant går med knibeøvelser og 'tisse-krydsede' ben ? : /.

Anmeld

14. marts 2012

Polyp-vb

børnehavealderen er da også 2 år og 8-10 mdr er det ikke?

3 - 3,5 er i hvertfald meget normalt i min optik...og da bestemt også der de ikke længere kun parallelleger

Anmeld

15. marts 2012

Jeamie-vb

Polyp SKREV:

børnehavealderen er da også 2 år og 8-10 mdr er det ikke?

3 - 3,5 er i hvertfald meget normalt i min optik...og da bestemt også der de ikke længere kun parallelleger

Er der nogen der starter så tidligt ? Tja.... Synes jeg hører 3 år alle vejne. Så de starter lidt forskudt, så de kan nå at fylde det....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.