Er der ekstra kærlighed i luften på Valentines dag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. februar 2012

Pia S-vb

Ikke noget vi går op i. Jeg vil - som så mange andre skriver - også helst overraskes på en grå mandag eller hvornår det nu lige passer.

Mors dag og fars dag går vi lidt op i men mest pga sønnen, som elsker at give gaver!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2012

Signe1704-vb

Nå her fejrer vi det åbenbart alligevel. Manden har været nede og købe gode bøffer mens jeg var i skole  -så jeg blev overrasket selvom det er valentins dag wink

Anmeld

14. februar 2012

dittelouisea@hotmail.com-vb

Havde helt glemt det. Manden havde blomster med hjem.

Jeg havde mine forældre på kaffebesøg efter en dag i ikea med dem.

Alma 2,4 år mente helt bestemt blomsterne var til hende. 'taak. Alma bli så glad blomster. Alma har fødselsesdag. hurra hurra..' og løb ind i stuen med dem for at vise dem til mormor og morfar.

..og så blev der ligesom lagt en dæmper på romantikken. Men min datter er stolt og glad for sine blomster (og hendes ekstra fødselsdag).

Anmeld

15. februar 2012

Polyp-vb

@meesalith: 'Jeg har gået og sukket efter blomster og en tur i byen længe, men han gør ikke rigtig noget ved det.'

Hvorfor gør du det så ikke selv? Så han oplever, at det er lækkert med en overraskelse - så går det nok nemmere næste gang...ellers lad være at sukke og sig det lige ud. 'Makker, jeg trænger til en tur i byen og voksentid..få fingeren ud og gør noget...ellers gør jeg det selv - og så har du bare at følge med og være glad'-agtigt o-cocktail

God tur!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.