Er der ekstra kærlighed i luften på Valentines dag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

587 visninger
13 svar
0 synes godt om
13. februar 2012

Webredaktøren-vb

I morgen er der amoriner i luften... i hvertfald i USA, men eftersom at det også er en af årets største dage for blomsterhandlerne i Danmark, så må der være nogen af jer, der får blomster i morgen på Valentines day... er det dig?

Og betyder dagen noget for jer, eller har I tværtimod frabedt jer blomster netop i morgen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2012

Polyp-vb

Vil hellere have dem på et tidspunkt, hvor man får mere for pengene - og går slet ikke op i den slags reklamefremstød for chokolade og blomster etc , så 'fejrer' heller ikke mors og fars dag

Anmeld

13. februar 2012

Titte-vb

NEJ! Ikke det mindste! Jeg synes det er rigtig plat, at man skal give blomster på bestemte dage, især fordi det er noget opreklameret noget fra USA, jeg vil hellere give og modtage blomster på andre dage.....

Anmeld

13. februar 2012

Englemor81-vb

Min forlovede og skal ud til en god middag i morgen aften og derefter  biografen :-)

Min mor passer vores søn indtil næste dag, så vi skal rigtig have en kærestedag i morgen, hvor vi kan nyde at være os selv lidt og hvorfor så ikke gøre det på en 'kærlighedsdag' ;-)

Anmeld

13. februar 2012

als-vb

Nej har aldrig dyrket Valentines dag, havde en eks der to år (ud af fem) gav mig blomster, men fik intet igen. Syntes det er op til det individuelle par om de vil det eller ej. Men jeg går op i mors og fars dag.

Anmeld

13. februar 2012

Rita-vb

Det er ikke noget vi går højt op i, så jeg forventer betemt ikke at få blomster. Men min mand kunne godt finde på at komme hjem med et eller andet :P

Anmeld

14. februar 2012

Signe1704-vb

Nej det er ikke noget vi fejrer, men tænker hvert år at vi burde have fået ungerne passet, så vi kunne gå ud....

Men jeg fik blomster i sidste uge, så jeg skal vist ikke klage kissing

Anmeld

14. februar 2012

Meesalith-vb

Nej desværre. Jeg har gået og sukket efter blomster og en tur i byen længe, men han gør ikke rigtig noget ved det. For 3 uger siden spurgte jeg om jeg skulle bestille bord på Jensens, men svaret var nej, for vi kom der sikkert inden. Nu har jeg så sukket efter Jensens i 3 uger, der er ikke bestilt bord og manden har helt sikkert glemt det.

Men jeg burde jo ikke klage, da jeg har en dejlig mand, en dejlig søn og jeg har fået min vilje mht barn nr to :-)

Anmeld

14. februar 2012

Heidi Nielsen-vb

Nej der er ikke noget vi fejrer...jeg vil hellere have blomster på et andet tidspunkt og blive overrasket....jeg vil ikke have dem bare fordi det er valentinsdag og man SKAL have det....så jeg har frabedt mig det på denne dag.

Så nej det er ikke mig der får blomster denne dag smile

Anmeld

14. februar 2012

babytrunte-vb

Det er ikke noget vi fejre. Vi har ikke behov for at have en fast dag vi viservores kærlighed til hinanden. Min kæreste er rigtig god til at komme med blomster en gang i mellem, og især hvis han synes jeg har haft en hård periode eller bare trænger til lidt forkælelse er han god til at vise det. Han er en rigtig skøn kæreste.

Vi har endnu ikke haft en mors og fars dag, da vores datter kun er 4 mdr. Men tror da vi vil gøre lidt ud af dagen. Men ikke det vildt store, lidt lækkert til morgenmad og så det vist det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.