Hvad skal jeres børn være til fastelavn og syr I selv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. februar 2012

Signe1704-vb

Jeg har planer om at den lille på 2 år skal være en af teletubbierne i hjemmelavet kostume - dem elsker han nemlig. Datteren på 4 år kan ikke helt bestemme sig, men planer er at det bliver hjemmelavet.  Den store på 13 år  er ovre sådan noget barnligt pjat laughing

De sidste år har ungerne haft købt, da jeg ikke har kunnet overskue at sy det selv.

Als - kan trøste dig med at min datter også elsker spiderman og har gjort det noget tid. Men det virker som om prinsesser og lign. begynder at være lidt spændende nu wink Dog har hun lige arvet et spiderman kostume med kæmpe muskler af fætteren og det er hun svært glad for - men det er trods alt prinsessekjoler der kommer på nogle af gangene når hun klæder sig ud o-klapperi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2012

Rita-vb

Mine to store gider (heldigvis) ikke klædes ud i år - og de to små må vælge noget fra udklædningskassen. Jeg har simpelthen ikke overskuddet til at finde på nye dragter, så det er så nemt. Vi har også skåret ned på antallet af fastelavnsfester, så der er kun en enkelt til hver :) Vores udklædningskasse rummer ca 15 forskellige dragter, så ungerne bliver ikke snydt :P

Anmeld

10. februar 2012

als-vb

her er min spejdertøs :) dog nåede masken aldrig helt på

alt

Anmeld

11. februar 2012

Jeamie-vb

Jeg havde en 'genbrug' fra sidste år.

Billedet er fra sidste år hvor den lokale foderbiks holdt arrangement med slik, fastelavnsboller osv smile- der blev gentaget med succes igen i år smile

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.