Ferietur til Sverige - forslag ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

720 visninger
17 svar
0 synes godt om
21. januar 2012

Jeamie-vb

Manden og jeg var afsted mens den lille fyr stadig var en sprællende salamander, og tænker at nu er han stor nok til at kunne syntes det er fedt. 

Ved der er læææænge til, men går nu alligevel og tænker (drømmer om sommer ) lidt.

Sidst var det totalt uden planlægning og crashede bare på diverse campingpladser med et telt. Jeg er lidt af en kylling nu så tør ikke længere bare overnatte i 'et ubevogtet område'... Gjorde jeg da veninden og jeg var store teenagere - en måned ud af kalenderen, folkevogn - Norge, Sverige, Finland, Samerland og Rusland - here we come.... mand, det var fedt, og en helt anden historie smile... 

Anyway - har i nogle forslag vi kan besøge ? Det kan være steder at se og/eller overnatte ? Telt(e) er absolut en mulighed.... 

Jeg er ret meget til både ulve, bjørne og elge men det er nok lige i overkanten for poden pt smile

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2012

Hobitten-vb

Vi skal til Sverige i maj, regner vi med.

Satser på at besøge Astrid Lindgrens verden, og så er der en eller anden kæmpe forlystelsespark, som vist også indeholder dyrepark.

Det er hvad jeg ved indtil videre ;)

KH Luskemor

Anmeld

21. januar 2012

Jeamie-vb

Skønt smile..Det lyder faktisk ret interessant......  Vi tager jo først afsted i juni / juli, så kan du jo evt melde tilbage med flere fede ideer, og måske endda billeder ?? smile

Nu ved jeg ikke om det er telt, familie, eller ..? Men evt også hvor der bare er SUPER at overnatte !?

Anmeld

21. januar 2012

Studerende-vb

luskemor skrev:

rn Vi skal til Sverige i maj, regner vi med.

rn

rn Satser på at besøge Astrid Lindgrens verden, og så er der en eller anden kæmpe forlystelsespark, som vist også indeholder dyrepark.

rn

rn Det er hvad jeg ved indtil videre ;)

rn

rn  

rn

rn KH Luskemor

Tror du tænker på Liseberg. Det er nordens største forlystelsespark. Har hørt en masse godt om stedet, men har desværre aldrig været der selv. Men det er helt klart også et sted jeg skal besøge med ungerne en dag. De som jeg kender, som har besøgt Liseberg, siger at det får vores Tivoli til at se meget småt og fattigt ud. Så jeg har da høje forventninger :P

Anmeld

21. januar 2012

Signe1704-vb

Vi var i Astrid Lingrens verden i efteråret. Det var lige målgruppen for vores små og deres fætter - de er 2, 4 og 6 år. Det kan helt klart anbefales. Vi sov i deres hytter og det fungerede fint. De var varme, tørre, rene og pæne. (Det var begyndt at være koldt da vi var der).

Min store dreng var som ca 5 årig i High Chaparral og det var også en kæmpe succes.

Anmeld

21. januar 2012

Hobitten-vb

Jeamie SKREV:

Skønt smile..Det lyder faktisk ret interessant......  Vi tager jo først afsted i juni / juli, så kan du jo evt melde tilbage med flere fede ideer, og måske endda billeder ?? smile

Nu ved jeg ikke om det er telt, familie, eller ..? Men evt også hvor der bare er SUPER at overnatte !?

Ja, det kan jeg da  smile

Vi regner med at tage campingvognen med derop, og finde en egnet campingplads. Men, er ikke helt sikre endnu.

Anmeld

22. januar 2012

Jeamie-vb

He, sjovt nok lå der i min mail indbakke, her til morgen, en mail fra 'Feline Club' hvor alle de steder i foreslog, og mere til, var nævnt og vist med billeder, priser, datoer osv smile.... 

Men vil rigtig gerne ha meldinger og foto`s alligevel smile de er nok lidt mere sandfærdige tænker jeg.. Men godt ser det ud smile

Anmeld

23. januar 2012

Webredaktøren-vb

Jeg var så heldig at blive inviteret på en tur for to år siden, hvor vi blandt andet besøgte Skånes Dyrepark, der er et besøg hver, hvis du er til bjørne og andre svenske dyr... smile

I det hele taget er Sverige jo skøn, og faktisk er Sydsverige jo glimrende med småbørn, hvis man ikke gider køre så langt.

Få evt. inspiration her!

Var på camping samme sommer en smule højere oppe, og sidste år var jeg i Vimmerby og nød hele Astrid Lindgren-universet med Bulderby, Katholt og selvfølgelig Astrid Lindgrensverden.

... hvis du er glad for elge, så er der en del gårde, der byder på Elg-safari... jeg kan lige prøve, at finde et dejligt billede, hvor jeg tilmed kysser en elg w00t

Anmeld

23. januar 2012

Webredaktøren-vb

Så nu ligger der et par billeder på min profil... og ellers kan tungekysset med Hr. Elg ses her tongue

Anmeld

23. januar 2012

Jeamie-vb

Aaaaaaaaahhhh hvor er det bare godt silly....!!! Han har sq da godt nok kæleøjne heart. 2 tons loverboy.. Jeg tager hatten af for dig smile.. 

Kan se der er masser af det 'fede' for både store og små.... og så endda i SydSverige ?! Hvor heldigt smile..... Jeg er helt klart inspireret og turen går uden tvivl til èn eller flere af idèerne... Nu kan det ikke blive sommer hurtigt nok smile

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.