Jubilæum

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2012

Titte-vb

Jeg har ikke set noget af det der har været, orkede det ikke denne gang.

Men ellers er jeg klart tilhænger af vores kongehus!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2012

Polyp-vb

'Jeg er i den grad imod kongehuset - dog kan jeg godt se at det er lidt synd at nedlægge verdens ældste monarki, men jeg så det meget meget gerne lavet om. Fx så vi kun skulle forsørge regentpar og kronprins. Resten af familien burde kunne klare sig selv. Og så burde der være meget mere styr på hvilke gaver etc de modtager fra private firmaer (fx Lego som stiller privatfly til rådighed) og hvad de yder som gengæld til disse virksomheder.'

Jeg er i høj grad enig med Kongster - er principielt imod at en - efterhånden temmelig stor - familie af 1., 2. og 3. generationsindvandrere får en så markant højere offentlig ydelse end alle andre ;-) og er fuldt ud klar over at de ikke får lige meget alle sammen - og at eks. Benedikte intet får for det hun laver...men mon ikke også hun sponseres hist og her - Frede og hans Golddigger  har jo i den grad forstået at malke til sidste dråbe hos diverse rigmænd og firmaer uden at løfte en synlig finger for ret meget andet end sport og mode

På den anden side er jeg ikke i tvivl om, at et dygtigt regentpar - og det mener jeg Daisy og Henri ér - (og det kan jeg ikke lige se at kronprinsen og co. skulle have evner udi) er værdifuldt for branding i udlandet og kan åbne døre, som en præsident ikke kan, når der er tale om så lille et land som Danmarks.

Men måske Nepal om nogle år kan komme med tips og indsigt på området....

Anmeld

17. januar 2012

Spunk-vb

Så INTET. Er imod kongehuset og synes at det ville være spild af min tid at glo på folk i fint tøj der fedter for dronningen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.