Får i passet jeres sengetider ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2012

Titte-vb

Jeg går altid i seng i ordentlig tid, dvs. mellem22-23, og så sker det at det bliver noget senere, før jeg lægger mig til at sove, men det er er så en anden og dejlig sag :laugh: :laugh: :laugh: Jeg er god til at holde mine sengetid, for ellers dur jeg ikke om morgenen. Jeg er bestemt glad for min seng, og jeg kan godt tænke at det måske bliver lidt hårdt når/hvis der kommer en lille bebs ud af vores anstrengelser i disse dage!! :blink:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2012

Meesalith-vb

Jeps Jeg går i seng mellem kl 21 og 22 hver dag, og alligevel er jeg møgtræt dagen efter. Så jeg har ikke andet valg end at gå tidligt i seng, hvis jeg skal fungere... Når jeg har fri sover jjeg også altid en time til middag :-)

Anmeld

16. januar 2012

dittelouisea@hotmail.com-vb

Når ungerne er puttet og der er helt ro i hytten lidt over otte tænker jeg tit.. jeg kunne også smutte i seng.

Men er overbevist om jeg går glip af en masse så - og jeg ser sjældent tv, så det er heller ikke serier der trækker eller lign. Og så er det små-pinligt at gå i seng med hønsene. Som regel beslutter jeg så at luske i seng 21.30, og inden jeg har set mig om nærmer kl sig midnat.

Jeg er et skvat til at komme ud af sengen om morgenen. Men det er lige meget om jeg har fået min søvn eller er i totalt underskud. Når først jeg lige er kommet igang e jeg ikke træt mere, og når jeg en sjældent gang i mellem føler mig træt midt på dagen, kan jeg ikke finde ud af at tage en lur. Det bliver jeg vanvittig og stresset af. Alt det andet jeg kan bruge min tid på.

Anmeld

17. januar 2012

als-vb

jeg plejer at gå i seng ved 22 tiden og uret ringer kl 6. Er dog stadig mega træt. Så skal tøsen lige hentes ind i smørhullet og så skal jeg lige ned og tisse (igen igen igen igen). Og afbrydt søvn på den måde gør mig bare mega træt.

Anmeld

17. januar 2012

Webredaktøren-vb

Nej aldrig... og slet ikke nu, hvor jeg spiller Wordfeud hver aften wink

Jeg er helt klart B-menneske, og synes også, at det mest spændende i TV starter ved 22-tiden. Derfor tvinger jeg mig typisk til at gå i seng ved midnatstid, fordi jeg ved at dagen starter igen 6.15 shocked

I forhold til min rytme ville jeg foretrække at sove i tidsrummet fra kl. 02.00-10.00 pinch

Anmeld

17. januar 2012

Spunk-vb

Mærkeligt nok er jeg blevet en rigtig idiot til det efter vi fik spunken.

Har aldrig kunnet holde mig vågen til en film med manden hvis den blev sat på senere end kl. 20, og faldt ofte i søvn på sofaen. Nu siger jeg konstant til mig selv at jeg skal gå i seng senest. 21.30 og sove kl. 22, men det sker bare ikke. Har bare brug for at sidde og hænge lidt. Håber dog på at forbedre mig snart, for er bare så træt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.