Kigger I på børnenes fritidsinteresser?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. januar 2012

babytrunte-vb

Jeg kan huske at jeg virkelig ikke brød mig om, hvis mine forældre kiggede på til træning - til opvisning (gymnastik) elskede jeg det, for det jo netop meningen.

Jeg er selv gymnastikinstruktør, og jeg er ikke vild med forældre der kigger. Vi i foreningen en regel om at forældre der bliver, skal gå i klublokalet. Børnene er anderledes og har ikke deres fokus samme sted når forældrene er i hallen. Samt det er sværere at undervise det enkelte barn.

Så når min datter engang skal gå til noget, vil jeg aldrig kigge på....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2012

Heidi Nielsen-vb

Spunk: Hvad går dine børn til Heidi? Lyder ret fantastisk at de bliver hentet i bh... 

Det er kun min store dreng der går til noget....han går til fodbold om sommeren og håndbold om vinteren.......begge steder har de nogle hjælpe piger og drenge som henter børnene i børnehaven, hjælper dem i sportstøjet osv.....og så skal vi bare hente dem når de er færdige med træningen.

Anmeld

17. januar 2012

Spunk-vb

@ Heidi. Det lyder da for fedt. Flytter sgu snart til Jylland... ;-)

Nej, den lille er vel for lille til at gå til noget - uden forældrene i hvert fald...

Anmeld

17. januar 2012

Heidi Nielsen-vb

@ Spunk.......Du skal være så velkommen her i Jylland tongue

Nej den bette skal afsted med forældre, men vores arbejdstider gør at han ikke kan være med til f.eks gymnastik da det kører fra 15-16 og der har vi ikke fri endnu.

Men han skal være med når han begynder i børnehave, der har de nemlig også de der hjælpe piger og drenge som henter dem i bh og så skal vi bare hente dem når de er færdige.

Det er noget vores lokale bold klub står for så det er så dejligt at man ikke skal tænke på at nå hjem og få dem afsted, men bare få dem hentet wink

Anmeld

17. januar 2012

Spunk-vb

Det er godt nok da også tidligt - hvem kan der. Vi går til gymnastik med spunken fra kl. 17 til 17.45, men det er godt nok heller ikke et optimalt tidspunkt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.