Tiltag på siden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. januar 2012

Meesalith-vb

En ting der kunne være fed at lave på sigt, er, en mobilside. Altså ligesom bt og eb, der har skåret alt overflødigt fra, så der kun er artiklerne. Men det er en større opgave...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2012

Webredaktøren-vb

Meesalith SKREV:

En ting der kunne være fed at lave på sigt, er, en mobilside. Altså ligesom bt og eb, der har skåret alt overflødigt fra, så der kun er artiklerne. Men det er en større opgave...

Jeg har noteret jeres ønsker, og ser hvilke vi kan få løst.

En mobilside er ikke nødvendigvis et stort projekt, men det kræver selvfølgelig, at vi kan se, at mange går på sitet eller forumet via deres mobil... og den mængde er faktisk stødt stigende smile

Hvor tit bruger I jeres mobil til at gå på nettet generelt og tjekker I forumupdates og artikler på voresbørn.dk via mobilen?

Anmeld

13. januar 2012

Meesalith-vb

Tænder stort set aldrig min computer... Og er nok på vb 5 gange i løbet af en dag. Synes det er fedt telefonen gemmer mit login, som det eneste forum ud over facebook :-)

Anmeld

13. januar 2012

dittelouisea@hotmail.com-vb

JEg er enormt glad for at jeg forbliver logget ind.

Det drev mig til vanvid, hvis jeg lige var hoppet på facebook eller andet, at jeg så skulle logge ind igen.

Kan lide at man lige dropper ind på siden, og ser den korte oversigt på forsiden. Så klikker man sig bare ind på indlægget og svarer, i stedet for at skulle ind i debatten, logge ind, finde indlæg og så svare.

Ved godt jeg er doven, men med Adam på armen er det om at være hurtig inden han griber tastaturet.

Anmeld

13. januar 2012

Heidi Nielsen-vb

Jeg bruger også moblien til at gå på nettet flere gange om dagen så synes helt sikkert det kunne være fedt med en vb app. eller bare en mobilside med indlæggene på.....

Enig med Meesalith...det kunne være godt.....

Anmeld

13. januar 2012

Meesalith-vb

Orj ja, en app :-D Det kunne være fedt. Men den skal også komme til android market, til os anti frugter :-)

Anmeld

14. januar 2012

Heidi Nielsen-vb

Ja Meesalith....det er også til android jeg gerne vil have den wink

Anmeld

14. januar 2012

Titte-vb

Jeps! Jeg bruger nettet via min iPhone flere gange dagligt også til vb!! Så en app er en rigtig god ide, omend det her fungerer rigtig fint!

Anmeld

17. januar 2012

Spunk-vb

Er ked af at være sådan en party-pooper, men jeg er ikke særlig glad for den nye side - har brugt den gamle indtil den forsvandt.

Designet er fint nok, men jeg synes at det er træls at:

• Man ikke kan se trådstarter fra forsiden - nogle mennesker har man bare mere til fælles med, og nogle vil man måske undgå....

• Der mangler antal nye indlæg som man kan klikke direkte på (siden sidste log-on)

• At man ledes til det sidst skrevne indlæg - hvilket betyder at man skal scrolle op og skimme andre indlæg for at finde ud af hvor langt man er nået - for det er trods alt ofte vigtigt i forhold til konteksten at læse indlæggene i rigtig rækkefølge. 

Anmeld

17. januar 2012

Spunk-vb

Men det er vildt fedt, at der er kommet så meget mere liv herinde o-klapperi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.