Tiltag på siden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

717 visninger
20 svar
0 synes godt om
11. januar 2012

Signe1704-vb

Dejlige tiltag I har fået lavet her på siden.

Har bemærket det med online/offline under brugernavnene og den måde trådene er delt i idag, igår osv.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2012

Webredaktøren-vb

Dejligt med feedback o-klapperi

Som sagt tidligere så hold ikke igen med at foreslå yderligere tiltag... så vil jeg se, hvad jeg kan gennemføre wink

Anmeld

12. januar 2012

Heidi Nielsen-vb

Dejligt at se funktioner blive sat igang så hurtigt o-klapperi

Anmeld

12. januar 2012

Webredaktøren-vb

Det så ud til at virke fint smile

Under 'rediger dine fotos' kan man også lægge albums, hvis man fx har lyst til at dele billeder af sin voksende mave, flotte fødselsdagskager osv... kun fantasien sætter grænser enlightened

Anmeld

12. januar 2012

Heidi Nielsen-vb

Kan godt være det bare er mig der blind blink MEN hvor kanjeg se hvem der er online lige nu ?? Har stadig ikke fundet ud af det sad

Anmeld

12. januar 2012

Webredaktøren-vb

Du kan se en grøn online-klods under brugerens profil, hvis denne er online.

Er det, du savner en oversigt, hvor du kan se en samlet liste over dem, der er online?

Anmeld

12. januar 2012

Titte-vb

Jeg kunne ønske mig en 'synes godt om' knap, lidt ligesom den der er på Facebook :)

Anmeld

12. januar 2012

als-vb

Jeg er på et forum hvor når man åbner så er alle tråde der er kommet nye kommentarer til markeret med fed og når man trykker på en tråd hopper den automatisk hen/ ned til der hvor man sidst har læst til. Der er en bar hvor der står nye indlæg og så kommer de efterfølgende. Og selvom man går på en anden side og tilbage nulstiller den ikke de markerede indlæg som at bare fordi man forlader siden er der ikke det samme som alle nye indlæg er læst. Det syntes jeg er rigtig rart.

Anmeld

12. januar 2012

Heidi Nielsen-vb

Ja .....det er en samlet liste...lidt ligesom den der var på det gamle site smile

Og den der synes godt om funktion som Titte foreslår synes jeg er en rigtig god ide...

Anmeld

12. januar 2012

Signe1704-vb

Jeg savner at man på oversigten kan se hvem der har startet tråden og hvornår.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.