Hejsa! :-d

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. januar 2012

Børnebanden-vb

Titte SKREV:

Velkommen til...

Jeg er snart 40, ingen børn men i fertilitetsbehandling, pædagog i en daginstitution og bor nær Vadehavet..... faktisk kun et par km derud, kan se diget fra mit køkkenvindue

føler med dig! -jeg er selv æg-donor og hele det der hormon-show er ikke for hvem som helst!

Hvor længe har i været i behandling, og hvilken behandlingsform? :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2012

Børnebanden-vb

Tak for den pæne velkomst :-D

Anmeld

12. januar 2012

Titte-vb

Børnebanden skrev:
rn Titte SKREV:
rn
rn Velkommen til...
rn
rn Jeg er snart 40, ingen børn men i fertilitetsbehandling, pædagog i en daginstitution og bor nær Vadehavet..... faktisk kun et par km derud, kan se diget fra mit køkkenvindue
rn

rn føler med dig! -jeg er selv æg-donor og hele det der hormon-show er ikke for hvem som helst!

rn

rn Hvor længe har i været i behandling, og hvilken behandlingsform? :-)

Vi har været i behandling i et halvt års tid, løb ind i sommerferien sidste år, så der blev første forsøg afbrudt, så et forsøg her i efteråret hvor der kun var et æg der kunne bruges men som ikke blev befrugtet, og sidder nu og skal ud af døren til Århus for at starte op igen. Jeg er allerede i overgangsalderen, så småt, jeg har endometriose og fået fjernet den ene side af underlivet, så det er grunden til at jeg er i overgangsalderen så tidligt. Og derfor at jeg har meget svært ved at danne æg, bruger ca 20-24 med hormonstimulering mod normalt ca 8 dage........... Indtil videre har vi brugt hormoner for 80000 :woohoo:

Anmeld

12. januar 2012

Laurie-vb

Hej og velkommen!! Var enlig mor til tre (de er flyttet fra reden nu) og nøøøød sådan, at kunne være på nettet og 'snakke' med andre, mens de små sov...

Anmeld

12. januar 2012

Børnebanden-vb

Titte SKREV:

Børnebanden skrev:

rn Titte SKREV:

rn

rn Velkommen til...

rn

rn Jeg er snart 40, ingen børn men i fertilitetsbehandling, pædagog i en daginstitution og bor nær Vadehavet..... faktisk kun et par km derud, kan se diget fra mit køkkenvindue

rn

rn føler med dig! -jeg er selv æg-donor og hele det der hormon-show er ikke for hvem som helst!

rn

rn Hvor længe har i været i behandling, og hvilken behandlingsform?

Vi har været i behandling i et halvt års tid, løb ind i sommerferien sidste år, så der blev første forsøg afbrudt, så et forsøg her i efteråret hvor der kun var et æg der kunne bruges men som ikke blev befrugtet, og sidder nu og skal ud af døren til Århus for at starte op igen. Jeg er allerede i overgangsalderen, så småt, jeg har endometriose og fået fjernet den ene side af underlivet, så det er grunden til at jeg er i overgangsalderen så tidligt. Og derfor at jeg har meget svært ved at danne æg, bruger ca 20-24 med hormonstimulering mod normalt ca 8 dage........... Indtil videre har vi brugt hormoner for 80000

Hold da op! der er vanvittige pengesummer i det der regi...! blink

Har det nogen betydning for jer at der er kommet ne regler med egenbetaingen??

Ønsker jer alt mulig held og lykke!!! heart

Anmeld

12. januar 2012

Børnebanden-vb

Laurie SKREV:

Hej og velkommen!! Var enlig mor til tre (de er flyttet fra reden nu) og nøøøød sådan, at kunne være på nettet og 'snakke' med andre, mens de små sov...

Ja, det er skønt, det er ikke altid at man har mulighed for at være social IRL med alle de børn, så nettet er jo fantastisk til at få opfyldt det behov ;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.