Hejsa! :-d

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

935 visninger
15 svar
0 synes godt om
11. januar 2012

Børnebanden-vb

Vil lige kort præsentere mig selv :-)

Jeg hedder Nynne, jeg er lige fyldt 26 år og er mor til 4 friske unger; Phillip Figo på 7 år, Cille Celina på 4 år, Meliza Malou på 2 år og Viktor Vincent på 9 mdr, som jeg bor alene med.

Vi er bosat i storkøbenhavn i en fin ejlighed, men drømmer desperat om have :-)

Jeg er ansat som voksenelev på sosu-hjælper uddanelsen og planlægger at fortsætter på assistent uddannelsen derefter, og så måske igen videre efter det...

Jeg er at finde på rigtig mange forskellige forældreforums, så nogen har måske stødt på mig før!? ;-) -min aktivitet svinger dog fra i perioder at være meget lidt aktiv, til at man nærmest ikke kan undgå mig tongue

Hvis i har nogen spørgsmål, så tøv ikke, jeg svarer på (stortset) alt, og der skal RIGTIG MEGET til før jeg bliver sur/fornærmet/såret osv. 

Jeg skriver for det meste med et smil på læben og bruger gerne humor i mine indlæg, for jeg er bare generelt et menneske der griner meget :-D

Bliver jeg alvorlig, vil der ikke være nogen tvivl ;)

Nå, men det var lige hurtigt lidt om mig :-)

-Nynne.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2012

Jeamie-vb

Jamen velkommen til smile. Så er jeg sikker på du nok skal få nogle gode timer herinde. 

Og ret imponerende børne cv du har dig smile.

Jeg har kun en enkelt, på 3,  og det er fint smile. Men jeg har en stor have laughing..... 

Er 38. Mand 41 (lidt endnu) og et hav af dyr..

Giv den gas smile

Anmeld

11. januar 2012

christina-s-vb

Hehe, velkommen til ja :-)

Må give Jeamie ret i at du efterhånden har fået et imponerende børne-CV ;-) Er der flere på vej?

Anmeld

11. januar 2012

Webredaktøren-vb

Velkommen til smile

Fantastisk at du har tid til at være aktiv i flere forældre-fora med fire børn også!

Håber du får tid til at være aktiv herinde også, for du må kunne byde ind med en masse tips til at få hverdagen til at fungere med en relativ stor børneflok... jeg er nok også let at imponere, for jeg synes, at alt over to børn er vildt laughing

Nå, men velkommen til endnu engang!

Anmeld

11. januar 2012

Børnebanden-vb

Tak skal i have... skal lige bruge lidt tid på at lære siden at kende ;-)

christina-s > ingen planer om flere børn foreløbig, men måske en efternøler en gang ude i fremtiden, jeg er jo 'kun' 26 år, så jeg skulle nok kunne nå at få en efternøler inden tiden render ud ;-)

Webredaktøren > Børnene går jo også i seng på et tidspunkt :-) he he. Jeg har ofte den bærbar stående tændt på diverse sider, og kan så gå til og fra når tiden lige er til det... så det kan godt ligne at jeg er online 24/7, men jeg er bare online mens jeg laver mad, vasker tøj, putter børn osv osv ;-)

Anmeld

11. januar 2012

Webredaktøren-vb

Børnebanden SKREV:

christina-s > ingen planer om flere børn foreløbig, men måske en efternøler en gang ude i fremtiden, jeg er jo 'kun' 26 år, så jeg skulle nok kunne nå at få en efternøler inden tiden render ud ;-)

Webredaktøren > Børnene går jo også i seng på et tidspunkt :-) he he. Jeg har ofte den bærbar stående tændt på diverse sider, og kan så gå til og fra når tiden lige er til det... så det kan godt ligne at jeg er online 24/7, men jeg er bare online mens jeg laver mad, vasker tøj, putter børn osv osv ;-)

Jamen, så lyder det jo til, at du er ret stærk i at multi-taske wink

... og forhåbentligt ligger børnenes pasning tæt på hinanden, så du ikke skal hente fire forskellige steder i byen?

Anmeld

11. januar 2012

Børnebanden-vb

Webredaktøren SKREV:

Børnebanden SKREV:

Jamen, så lyder det jo til, at du er ret stærk i at multi-taske wink

... og forhåbentligt ligger børnenes pasning tæt på hinanden, så du ikke skal hente fire forskellige steder i byen?

De har faktisk lige skiftet institution her den 2/1, så de nu er samlet... eller i hvert fald reduceret til 2 afhentningssteder, da min store dreng jo går i skole/sfo :-)

Anmeld

11. januar 2012

Titte-vb

Velkommen til... Jeg er snart 40, :blink: ingen børn men i fertilitetsbehandling, pædagog i en daginstitution og bor nær Vadehavet..... faktisk kun et par km derud, kan se diget fra mit køkkenvindue :laugh:

Anmeld

11. januar 2012

als-vb

Hejsa og velkommen i debatten. Fire børn puh bliver helt forpustet ved tanken.
Jeg har en tøs på 3,5 som har ramt selvstændighedsalderen. Hvilket tager hårdt på forældrene . Og en lillesøster på vej om et par måneder.

Anmeld

11. januar 2012

dittelouisea@hotmail.com-vb

Velkommen til..

Har et par små str på hhv 2,3 år og 6 mdr. Er 27, nordjyde, og starter på SSA medio marts.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.