Får i forkælet jer selv ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2012

Signe1704-vb

dittelouisea@hotmail.com SKREV:

Ja det skulle jeg mene. Ikke så ofte som jeg 'burde', men nok til at tifredsstille mig.

Normalt har jeg 'plejesøndag' - hvor den får hele armen. Får få behandlinger ude, men Stig laver mange på mig hjemme.

Underviser (ved siden af mit alm job) i stort set alt indenfor wellness, så manden har været tvangsindlagt til at farve og permanente vipper, massage, ansigtbeh (kunstige negle på tæerne når jeg har været gravid) mm.

Blev ofte efter arbejde på mit gamle job, og gik en tur i spa, damp osv. Bare lige ½ time efter arbejde i spaen på hotellets tag, med et glas i hånden.. aaah..

Skal starte i skole i marts, så må vi se hvad det bliver til nu..

Hvordan får du ham dog til det?  wink  Min mand ville skraldgrine hvis jeg foreslog at han skulle ordne mine negle eller farve mine vipper.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2012

dittelouisea@hotmail.com-vb

Når først jeg er opsat på noget ved han godt, han lige så godt kan bøje sig først som sidst..

Om så det er massage eller hente slik på tanken kl 02.

Kan godt være lidt bossy - men synes det funker bedst så'n.. ;)

Anmeld

11. januar 2012

kongster-vb

Det kommer meget i perioder. Nogle gange er jeg god til at tage den store plejetur i weekenden, med hårkur, scrub, barbering, etc og andre gange forfalder jeg vist lidt :-) Mht til scrub så bruger jeg olivenolie, salt og evt sukker blandet sammen. Billigt og effektivt. Og så tager jeg ofte fodbad og får forkælet fødderne lidt. Jeg står meget op på mit arbejde, så et fodbad er nødvendigt ca en gang om ugen. Elsker fornemmelsen af skrubbede, bløde fødder med pæne negle

Anmeld

11. januar 2012

Signe1704-vb

dittelouisea@hotmail.com SKREV:

Kan godt være lidt bossy - men synes det funker bedst så'n.. ;)

Kan jeg da godt forstå - hvem gør ikke det? Min mand er bare ikke så godt opdraget laughinglaughing

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.