Får i forkælet jer selv ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

731 visninger
13 svar
0 synes godt om
10. januar 2012

Jeamie-vb

Sådan med anigts scrub, masker, hårkur osv ?

Jeg forsøger at nå ansigts masker et par gange om ugen. Det sker jeg glemmer det i farten, men får da taget det op igen smile. 

Sønnen er ved at blive så dejligt selvkørende - og sovende om natten - så overskudet er til det. Sommetider er han med i det...så får han babyolie i ansigtet så han tror han får en maske..

Så det er faktisk ved at lykkedes mig at nå kroppen med lækre dufte osv hver dag. Dèr hvor det står lidt på standby er nok håret... Det er fint lige nu men ellers har det været en temmelig tvivlsom frisure de sidste par måneder wassat. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2012

Signe1704-vb

Ikke nok. Ville helt sikkert gøre det meget mere hvis jeg ikke havde børn, men med tre styks i huset og en mand der arbejder omkring 50-60 timer om ugen bliver det sgu ikke til så meget.

Har dog planer om at blive lidt bedre til det..... wink

Anmeld

10. januar 2012

Jeamie-vb

Nej det kan jeg godt se laughing... Din forkælelse går ud på at sove bare 5 minutter mere, eller i 10 minutter ha enevælde over fjerbetjeningen ?! silly

Anmeld

10. januar 2012

Jeamie-vb

FJERbetjening ??? Hvad pokker er det ? Det er da vidst noget på en helt anden, og kodet kanal !? 

FJERNbetjening, naturligvis smile

Anmeld

10. januar 2012

Webredaktøren-vb

Jeg må gå til bekendelse og indrømme, at jeg aldrig har fået en ansigtsbehandling...dizzy

Kunne da sikkert godt finde tid til det, men det eksisterer nærmest ikke i mit univers. Nu er min datter dog fyldt otte og hun drømmer om forkælelse og spa-behandling allerede, så måske er det sammen med hende, at jeg skal begynde at dyrke agurke-masker o.lign.

Ligger I inde med gode opskrifter... og LETTE opskrifter?

Anmeld

10. januar 2012

als-vb

nej, burde nok være bedre. *Har ellers en lækker bodyting til i badet og dufter skønt, men den bliver bare ved med at dufte resten af dagen og det syntes jeg er for meget. men elsker ansigtsbehandling og massage, men har ikke lige tid og penge til det pt.

Anmeld

10. januar 2012

Signe1704-vb

Ja det er har du ret jeamie wink

Hvis jeg havde masser af penge ville jeg have massage mindst en gang om ugen, men det er slet ikke en prioritet lige nu. Tænk at være sådan en hollywoodfrue der går fra den ene skønhedsbehandling til den anden. Bare én dag om ugen  tongue

Anmeld

10. januar 2012

Jeamie-vb

Webredaktøren SKREV:

Ligger I inde med gode opskrifter... og LETTE opskrifter?

Kender den her, men den er nok ikke specielt tænkt til børn ?!... Ellers kan man vel nøjes med banan og honning til de små smile ?!

Banan blødgør huden, virker fugtighedsbevarende og er meget nærende.

Opskrift: mos 1 banan og tilsæt 1 spsk honning og 5 spsk smuldrede havregryn. Rør det hele sammen og tilsæt destilleret vand, hvis masken bliver for hård. Bananmasken har en let slibende effekt, og den skal sidde i mindst 15 min. I stedet for havregryn kan du bruge søde fintmalede mandler, og honning kan erstattes med glycerol, der birker beroligende og fugtgivende. Har du fedtet hud og gerne vil have, at ansigtsmasken har en sammentrækkende virkning, bør du bruge yoghurt i stedet for både honning og vand. Vask af med lunkent vand. Rå bananskiver på ansigt og hals er gode til at blødgøre solbrændt og udtørret hud.

Anmeld

10. januar 2012

Heidi Nielsen-vb

Nej det er delme for lidt.....aaalt for lidt smile

Har dog tilbage i november fået sat hair extensions i og det er jeg vildt glad for. 53 cm langt hår sat på og det er SÅ flot.....synes jeg selv wink

Men ellers blir det til for lidt........

Hvad bruger i af dufte til kroppen ? Er det cremer med duft eller olier ? Og hvor kan man evt købe noget godt uden at det render op i flere 100 kroner om måneden wink

Anmeld

10. januar 2012

dittelouisea@hotmail.com-vb

Ja det skulle jeg mene. Ikke så ofte som jeg 'burde', men nok til at tifredsstille mig.

Normalt har jeg 'plejesøndag' - hvor den får hele armen. Får få behandlinger ude, men Stig laver mange på mig hjemme.

Underviser (ved siden af mit alm job) i stort set alt indenfor wellness, så manden har været tvangsindlagt til at farve og permanente vipper, massage, ansigtbeh (kunstige negle på tæerne når jeg har været gravid) mm.

Blev ofte efter arbejde på mit gamle job, og gik en tur i spa, damp osv. Bare lige ½ time efter arbejde i spaen på hotellets tag, med et glas i hånden.. aaah..

Skal starte i skole i marts, så må vi se hvad det bliver til nu..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.