Ork ja, jeg laver masser af forskelligt... Og det er meget i perioder det ene eller det andet,og så har jeg så også perioder hvor jeg intet gør....
Hovedsageligt hækle, sy, kager...... Men også lidt pakke kasser ind i stof, og lidt strikning... Jeg har endnu ikke afsluttet et strikkeprojekt, men jeg har ikke mindre end to trøje rigang, vel og mærke mine aller første projekter siden nogle sutsko jeg lavede som barn :S
Så har jeg også broderet en del, men det er jeg gået lidt i stå på, fordi jeg har det sådan at jeg skal afslutte et broderi projekt, før jeg begynder et nyt, men jeg e rligesom ret så sur på det prjekt jeg har haft gang i de sidste 3 år :S
Ud over at jeg som skrevet højere oppe, syr på maskine, så syr jeg også i hånden, i det tilfælde er det så bare oftest noget vikingehalløj.... Altså vikinge tøj, som kjoler og rusbukser....
Og så nålebinder jeg, igen en vikingeting..... Det er egentlig bare den teknik man brugte før der var hækling og strikning....
Så ja, lidt håndarbejde bliver det da til.... Og siden jeg nu har nævnt så meget kan jeg slet ikke vælge hvilket billede jeg skal sætte på her, så hvis i bliver for nysgerrige må i besøge min blog og selv vælge hvad i vil se ;)
http://mariamiss6.wordpress.com/
Anmeld