Håndarbejde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2012

Signe1704-vb

dittelouisea@hotmail.com SKREV:

Har i prøvet pinterest?

Hvad er det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2012

Signe1704-vb

Elverpigen SKREV:

Signe1704 SKREV:

Elverpigen SKREV:

Jeg knipler og broderer, det er skøn afslapning. Og så har hænderne noget at lave mens jeg ser tv cheerful

Er knipling ikke svært? Hvad bruger du det til?

Jeg lærte det af min farmor, for mange år siden, hun sagde at hvis man kan tælle til 4, så kan man også lærer at kniple. Jeg syntes ikke at det er svært, men det kræver tålmodighed.

Man bruger det mest til pynt.

Øverst en lille påske serviet, og nederst et påskeæg til at hænge.

Hvor er det flot, men det ser altså svært ud wink

Anmeld

10. januar 2012

Elverpigen-vb

Signe1704 SKREV:

Elverpigen SKREV:

Signe1704 SKREV:

Elverpigen SKREV:

Jeg knipler og broderer, det er skøn afslapning. Og så har hænderne noget at lave mens jeg ser tv cheerful

Er knipling ikke svært? Hvad bruger du det til?

Jeg lærte det af min farmor, for mange år siden, hun sagde at hvis man kan tælle til 4, så kan man også lærer at kniple. Jeg syntes ikke at det er svært, men det kræver tålmodighed.

Man bruger det mest til pynt.

Øverst en lille påske serviet, og nederst et påskeæg til at hænge.

Hvor er det flot, men det ser altså svært ud wink

Jeg har også øvet mig i 23 år smile

Anmeld

13. januar 2012

Meesalith-vb

Jeg tryller med ord, selv om jeg ikke er ret god til det. Pt er min seneste kreativitet en 48 siders opgave sammen med en anden. Derudover er jeg i gang med at lære at hækle. Men pga de mange opgaver, så bliver det ikke til så meget. Kan også brodere, men gider ikke. Det går for langsomt... Som teenager tegnede jeg meget, og vil gerne tage det op igen. Men igen er skolen vigtigere...

Anmeld

24. februar 2012

mariamiss6-vb

Ork ja, jeg laver masser af forskelligt... Og det er meget i perioder det ene eller det andet,og så har jeg så også perioder hvor jeg intet gør....

Hovedsageligt hækle, sy, kager...... Men også lidt pakke kasser ind i stof, og lidt strikning... Jeg har endnu ikke afsluttet et strikkeprojekt, men jeg har ikke mindre end to trøje rigang, vel og mærke mine aller første projekter siden nogle sutsko jeg lavede som barn :S

Så har jeg også broderet en del, men det er jeg gået lidt i stå på, fordi jeg har det sådan at jeg skal afslutte et broderi projekt, før jeg begynder et nyt, men jeg e rligesom ret så sur på det prjekt jeg har haft gang i de sidste 3 år :S

Ud over at jeg som skrevet højere oppe, syr på maskine, så syr jeg også i hånden, i det tilfælde er det så bare oftest noget vikingehalløj.... Altså vikinge tøj, som kjoler og rusbukser.... 

Og så nålebinder jeg, igen en vikingeting..... Det er egentlig bare den teknik man brugte før der var hækling og strikning.... 

Så ja, lidt håndarbejde bliver det da til.... Og siden jeg nu har nævnt så meget kan jeg slet ikke vælge hvilket billede jeg skal sætte på her, så hvis i bliver for nysgerrige må i besøge min blog og selv vælge hvad i vil se ;)

http://mariamiss6.wordpress.com/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.