Håndarbejde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

751 visninger
14 svar
0 synes godt om
9. januar 2012

Signe1704-vb

Jeg er ret vil med kreative sysler, bl.a. syning, hækling og dekoration af kager ( og så må jeg vist have lært at strikke).

Er i andre kreative og hvad laver i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2012

dittelouisea@hotmail.com-vb

Jeg har altid elsket at nørkle med kunstige negle/nail art. Gele, acryl, lakker mm Men min mand synes jeg roder, der er alt for mange småting unger kan få fat i, og det er fuld af kemikalier. Hele huset stinker når jeg forsvinder ind i min boble. Så blev det til kagedekoration (og indhold self.). Det er meget samme principper bare i en noget større skala. Vil enormt gerne kunne male og har købt farver pensler og lærreder. Og konstateret jeg er totalt talentløs lige der..

Anmeld

10. januar 2012

Elverpigen-vb

Jeg knipler og broderer, det er skøn afslapning. Og så har hænderne noget at lave mens jeg ser tv cheerful

Anmeld

10. januar 2012

Heidi Nielsen-vb

Jeg hækler og maler.....ikke at jeg er god til det men jeg elsker det...jeg slapper fuldstændig af når jeg først går igang.....

Jeg er også gået igang med at lave kager....altså dem med forskellige mousser og fondant og alt det der....det skide sjovt og de smager fantastisk smile

Anmeld

10. januar 2012

Titte-vb

Jeg æææææælsker at strikke, og har lige nu øje på en trøje jeg skal strikke skal bare have bestilt garnet i Flensborg hos Drops... Så syr jeg patchwork, ikke meget men det sker. Jeg har jo lavet nogle nisser som jeg også har vist herinde, og som jeg har solgt en del af. Og så er det nye påhit, at min søster og jeg skal til Århus og købe stof, og sy vores egne kjoler i retro stil... ;)

Anmeld

10. januar 2012

Signe1704-vb

Elverpigen SKREV:

Jeg knipler og broderer, det er skøn afslapning. Og så har hænderne noget at lave mens jeg ser tv cheerful

Er knipling ikke svært? Hvad bruger du det til?

Anmeld

10. januar 2012

Signe1704-vb

Titte SKREV:

Jeg æææææælsker at strikke, og har lige nu øje på en trøje jeg skal strikke skal bare have bestilt garnet i Flensborg hos Drops...

Så syr jeg patchwork, ikke meget men det sker.

Jeg har jo lavet nogle nisser som jeg også har vist herinde, og som jeg har solgt en del af.

Og så er det nye påhit, at min søster og jeg skal til Århus og købe stof, og sy vores egne kjoler i retro stil...

Er det billigere at bestille fra Tyskland?

Må vi se nisserne?

Anmeld

10. januar 2012

Signe1704-vb

Heidi Nielsen SKREV:

Jeg hækler og maler.....ikke at jeg er god til det men jeg elsker det...jeg slapper fuldstændig af når jeg først går igang.....

Jeg er også gået igang med at lave kager....altså dem med forskellige mousser og fondant og alt det der....det skide sjovt og de smager fantastisk smile

Hvilke mousser laver du? Jeg synes jeg har godt styr på pynten efterhånden, men kunne godt bruge inspiration til fyld....

Anmeld

10. januar 2012

dittelouisea@hotmail.com-vb

Mousse.

Jeg laver med alskens bær, frugter og chokolader.

En klassiker er hindbær og toblerone (i hvert sit lag)

Jeg elsker skildpaddecreme og blåbærmousse med både lyse og mørke bunde.

Mandens favorit pt er chokobunde imellem flg;  et lag af mangomousse, et lag af friske frugter i små tern og så et lag skildpaddecreme.

Har i prøvet pinterest?

Anmeld

10. januar 2012

Elverpigen-vb

Signe1704 SKREV:

Elverpigen SKREV:

Er knipling ikke svært? Hvad bruger du det til?

Jeg lærte det af min farmor, for mange år siden, hun sagde at hvis man kan tælle til 4, så kan man også lærer at kniple. Jeg syntes ikke at det er svært, men det kræver tålmodighed.

Man bruger det mest til pynt.

Øverst en lille påske serviet, og nederst et påskeæg til at hænge.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.