Argh!!! ved godt emnet sikkert har været debatteret en milliard gange før, men er virkelig frustreret.
Min datter er jo nu blevet 3,5...og bruger stadig ble :(
Har flere gange syntes hun var klar men åbenbart ikke. Er jo den type der mener det er barnet sselv der skal vise hvornår det er klar til at smide bleen.
Men det kommer bare ikke. hun vil gerne rende rundt uden ble og i trusser, Men hun tisser og laver pølelr i trusserne. VI kan lige have været ude på toilettet og uden nogen succes, men ikke engang to min efter står hun inde i stuen og gør det i bukserne. Det er mega frustrerende.
Vi har prøvet med forskellige lokkemidler. hun ved hun må få legetøj efter eget valg når hun bruger på toilettet, har faktisk et katalog hvor hun slår op på en side med en dukke og siger at den vil hun havde når ikke bruger ble mere, men lige lidt hjælper det.
Så har jeg prøvet med bestikkelse. Du får en vingummi (hun elsker vingummi) hver gang der er held i toilettet. Men nej. INTET hjælper.
What to do? nogle kloge mennesker derude der har et tips eller nogle triks til hvad man kan gøre. Hun er ikke den eneste i Børnehaven der bruger ble, men hun er en af de ældste.
Anmeld