Moderatorer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. januar 2012

Jeamie-vb

Webredaktøren SKREV:

Hej Jeamie,

Debatten har et lille moderator-korps, der blandt andet tipper redaktionen om stødende indlæg og reklamer.

Der er dog en del, der ikke længere er aktive, da det efterhånden er længe siden, at de meldte sig under fanerne.

Der er derfor plads til adskillige flere, så giv lyd på tr@oxygen.dk, hvis nogle af jer er interessede i at byde nye velkommen, starte tråde og generelt medvirke til at gøre debatten til et hyggeligt mødested o-computer

Indsatsen 'belønnes' med et abonnement på Vores Børn Mini eller Vores Børn Junior smile

Har også smidt dig en mail smile

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2012

Jeamie-vb

Men kan se 'de gamle moderatorer' dukker op igen, så måske er der ikke brug for flere ? smile Holder også med den her stemning der var kommet, og èn af grundende til jeg kom tilbage wink

Anmeld

7. januar 2012

Signe1704-vb

Jeg vil også meget gerne forsætte. Men det undrer mig at jeg ikke har modtaget bladet i flere måneder???? Hvis jeg skal meldes på på ny vil jeg meget gerne skifte over og modtage junior da mine unger efterhånden ikke er helt små mere.

Skal jeg sende dig en mail?

Anmeld

9. januar 2012

Webredaktøren-vb

Hvor er det fremragende, at så mange af jer har lyst til at deltage mere aktivt og tage del i moderator-rollen. Send mig en mail på tr@oxygen.dk med de områder, der interesserer jer mest samt jeres adresse, så jeg ved, hvor magasinet skal sendes hen. Da moderator-titlen giver visse rettigheder, foretager jeg naturligvis en udvælgelse i forhold til de brugere, jeg forventer, kan gå forrest herinde i forhold til at skabe en stemning med debatlyst uden, at folk føler sig mobbet :angry: Derfor - send mig en mail og giv den gas gas gas med at oprette muntre indlæg :skriv:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.