Moderatorer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

689 visninger
13 svar
0 synes godt om
2. januar 2012

Jeamie-vb

Dem er der da en hel del af - eller er det bare mest jer der er 'på' mest ? smile... Der skiftes også en del rundt med hvem der er 'den', eller.......?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2012

Webredaktøren-vb

Hej Jeamie,

Debatten har et lille moderator-korps, der blandt andet tipper redaktionen om stødende indlæg og reklamer.

Der er dog en del, der ikke længere er aktive, da det efterhånden er længe siden, at de meldte sig under fanerne.

Der er derfor plads til adskillige flere, så giv lyd på tr@oxygen.dk, hvis nogle af jer er interessede i at byde nye velkommen, starte tråde og generelt medvirke til at gøre debatten til et hyggeligt mødested o-computer

Indsatsen 'belønnes' med et abonnement på Vores Børn Mini eller Vores Børn Junior smile

Anmeld

4. januar 2012

als-vb

jeg er her da med jævne mellemrum så du kan da bare melde mig som moderator. Tror ikke jeg af nogle anses for at komme med stødende svar.

Anmeld

4. januar 2012

Jeamie-vb

Samme her... smile. Men man skal måske melde sig på skrevne mail adr ?!

Anmeld

4. januar 2012

Webredaktøren-vb

Skønt med den fornyede interesse :klap: :klap: Send mig gerne lige en mail, så jeg kan høre nærmere om, hvilke dele af debatten I mest har interesse for :)

Anmeld

4. januar 2012

als-vb

har lige smidt dig en mail.

Anmeld

6. januar 2012

Meesalith-vb

Jeg vil egentlig gerne fortsætte, men ved ikke om du vil have mig. Jeg stoppede, da jeg følte mig slemt mobbet herinde, men nu er hun vidst væk. Hvis den grimme tone kommer igen, så ønsker jeg ikke at være en del af denne side mere. Vil ikke påvirkes så meget irl som jeg gjorde dengang.

Anmeld

6. januar 2012

Heidi Nielsen-vb

Jeg vil også gerne fortsætte med at være moderator....... :)

Anmeld

6. januar 2012

nikkeneje1-vb

Personligt ser jeg gerne Meesalith som moderator, for er sikker på at hun ikke kommer med nedladende kommentarer til andre her på siden, og det er jo netop også dette en moderator skal anmelde når sker. Når nu vedkommende som jagede Meesalith og mange andre væk med nedladende kommentarer, skulle der ikke gerne dukke nye op (eller evt samme person, skjult under andet brugernavn)....

Anmeld

6. januar 2012

Meesalith-vb

Jeg har kun haft en profil her i 3 år... Og mener godt man kan stille krav om en ordentlig tone.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.