Tager I børnene med ud at julehandle?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. december 2011

Signe1704-vb

DET kender jeg godt Als. Min mand er også forfærdelig at have med i butikker.

Men når det så er sagt foreslog han faktisk selv en lørdag i starten af måneden at vi kørte ud og købte gaver. Det gjorde vi så og han fik købt næsten alle dem han skulle købe. Jeg lod ham styre det og fulgte bare med, da jeg jo selv går hjemme for tiden og derfor sagtens har kunnet nå det nogle hverdage, mens ungerne var i institution. Denne lørdag havde vi de to små med og det gik fint. Det tog så også kun 2 timer.

Jeg har selv købt lidt hen ad vejen - nogle gange har der været unger med, andre gange ikke.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2011

kongster-vb

Jeg skal ud og købe ind til hele julen i dag (altså mad etc - ikke gaver) og datteren på 11 har helt frivilligt tilbudt at tage med og hjælpe til! Skønt og lidt overraskende. Hun har været med de sidste par gange vi har holdt større arrangementer og skulle købe massivt ind, så hun ved godt hvad hun går ind til. Jeg tror hun synes det er lidt hyggeligt og så vil hun gerne hjælpe til. Så nu glæder jeg mig helt til at bruge et par timer på indkøb :-) Sønnike flygter over til en kammerat!

Anmeld

22. december 2011

Spunk-vb

Hun kommer med ned i byen hvis vi bare skal købe noget (som vi ved på forhånd hvad er) i 2-3 butikker, og vi har tid til også at gøre det hyggeligt og tage på legeplads, købe en bolle hos bageren etc. Ville til gengæld aldrig byde hende i tur i et storcenter hvor vi skulle bruge en formiddag på at trave rundt og købe alle gaver - men det vil jeg til gengæld heller ikke byde mig selv :laugh: Jeg køber hellere en gave i ny og næ når jeg er i nærheden af den rigtig butik eller bestiller alt over nettet.

Anmeld

5. januar 2012

dittelouisea@hotmail.com-vb

Havde en meget effektiv fredag med Stig, da han har fri kl 12 og jeg er på barsel. Adam blev afleveret ved mormor og Alma var stadig i DP. De gaver hvor vi har kunnet handle i ro og mag har vi haft ungerne med. Men det har været de dage hvor vi kunne være heldige at finde den og den gave. Ikke de dage hvor de SKULLE findes.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.