Tager I børnene med ud at julehandle?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

924 visninger
13 svar
0 synes godt om
19. december 2011

Webredaktøren-vb

Det skal jo klares... altså, det det julegave-indkøb.wink

Tager I en fridag og handler i ro og mag, eller er jeres børn med ude og jule-shoppe, når gaverne skal i hus?

Selv foretrækker jeg afgjort at tage afsted uden utålmodige og evt. trætte børn, og handler faktisk allerhelst på nettet smile

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2011

kongster-vb

Jeg har haft børnene med ude og købe enkelte gaver, nemlig dem de selv skal være med til at give. Udover det tager vi ikke afsted på juleshopping sammen. Jeg handler også helst på nettet!

Anmeld

19. december 2011

nikkeneje1-vb

Jeg har weekendvagt af og til, og derfor også af og til en almindelig hverdag fri. Sådan én afsætter jeg så til at shoppe julegaver. Og det er helt klart UDEN børn, da jeg ikke har tålmodighed til andet..... synes i forvejen det er slemt nok at stå i kø i en halv time i BR ;-).

Anmeld

19. december 2011

als-vb

har jo min årlige shoppe-julegave-hygge frokost med søster dag. Der ordner vi så mange gaver om ikke alle hvis muligt. er der så enkelt gaver der mangler kan det godt være tøsen kommer med på slæb for at købe dem.

Anmeld

19. december 2011

Polyp-vb

Nej - men han kommer med ud at handle de sidste ting på fredag - jeg skal jo have en med til at slæbe de tunge ting!

Anmeld

19. december 2011

Heidi Nielsen-vb

Vi plejer at tage en fridag til at handle julegaver ind, men det kunne vi ikke få til at passe ind i vores arbejdsplaner i år. så det blev med begge unger i indkøbsvognen....'' Det var nu heller ikke det store problem, vi har alle tidlig fri om fredagen så vi kørte da vi alle var kommet hjem. Vi vidste lige præcis hvad vi skulle have, det var besluttet hjemmefra, og så sluttede vi af med en hyggelig middag på jensens bøfhus. Vi var hjemme da ungerne skulle puttes kl 19 og de sov rigtig godt hele natten :laugh:

Anmeld

19. december 2011

Det er stadig mig-vb

Gaaaal, mine unger ville hade mig som pesten hvis jeg tog dem med ud at julehandle, de gider ikke en gang Kvickly på en hverdag. Så nej, de vil hellere være hjemme, og det får de så lov til..... :laugh:

Anmeld

19. december 2011

kongster-vb

Sådan har mine børn det også, Helene. Knægten kunne lige akkurat overleve at være med ude og købe gave til søsteren (vi skulle gå 5 minutter for at komme til butikken og selve indkøbet tog ca 10 minutter). Datteren klarede en times tid i Magasin, fordi hun gerne ville være med til at købe gaver til de 3 gæster vi får. Jeg synes heller ikke det er hyggeligt at være med manden ude og shoppe. Så det klares over nettet og i ensom majestæt.

Anmeld

20. december 2011

als-vb

Syntes faktisk det er værre at være ude og handle med manden end at være det med tøsen :) Var i tyskland og handle den anden dag og selvom der ikke engang var mange eller fyldt eller noget så var han lige ved at kamme over....

Anmeld

20. december 2011

Det er stadig mig-vb

Jeg handler også over nettet, ellers får jeg manden sendt af sted. Han elsker at shoppe og jeg hader det, så på den måde er det perfekt med modsætninger..... :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.