Nogen der kan huske jeg ventede en overraskelse i september?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. september 2009

Tullebobs

Eeeejjj Pia - sidder her og småtuder på jobbet (ikke sådan at styre de der graviditetshormoner)

Sikke en fan-fuldstændig-tastisk lille vuffer - hvad skal han hedde?

Tillykke med ham - og med at din mand er en rigtig rigtig fin eksmand

Knus fra Trine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2009

Bamseboet :D

nåeeee hvor er den bare nuser og rarlig
tillykke med vovsen. og husk at nyde den.. det er utroligt hvor stærkt de vokser... vi har haft vores i ca 2,5 uge nu, det er vildt hvad der allerede er sket!!

knus fra Helle, hvis golden retriever hvalp ( på knap 11 uger) lige har " voldtaget" et æseldyr midt på stue gulvet !!!

Anmeld

8. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Super skøn overraskelse Og sikke en dejlig ex-mand... Sidder og undrer mig over, hvorfor det er en ex... mmm...

Anmeld

8. september 2009

LotteN

nåååh - hvor er den da bare for dejlig
stort tillykke med ham, ham skal du sndelig nok blive glad for...

ja, som Zafir - ex-mand - han er da vidst vær og samle på, sådan som han bare kan det der

Anmeld

8. september 2009

LineD

Neeej! Mange gange tillykke! Hvor er han bare smuk!
Der er ikke noget dejligere end sådan en lille vapper

Anmeld

8. september 2009

Ni-ko-li-ne

Pia. skriver:

Jeg var så spændt... anede ikke hvad det var...    

Min dejlige exmand har givet mig den dejligste gave man kunne tænke sig...

Det frygtelige skete jo at jeg mistede min labrador retriever tæve på 6 år for nogle mdr. siden grundet sygdom , jeg har manglet og savnet hende så meget, ja det gør jeg nu stadig - det har været en stor sorg at miste hende....

Jim vidste selvfølgelig hvor ked af det jeg var, det samme var han jo selv...

så hele denne her weekende var arrangeret - Jim havde fået sin mor til at tage børnene og inviterede mig ud og spise og i biografen i fredags - dette troede jeg jo så var den overraskelse han havde talt om - og jeg anede ikke mere vi tog hjem til mig bagefter snakkede hele aften og halvdelen af natten så han blev og sov hos mig (hvilket også havde været hans plan fra startet)

Næste morgen, havde han sat vækkeuret - og bedte mig om at stå op, gå i bad og gøre mig færdig vi skulle nemlig lige noget mere i dag - spændt som jeg var skyndte jeg at gøre mig færdig og ud i bilen

så kørte vi der ud af - over sjælland, videre over fyn, og et godt stykke op i Jylland

Og hvilken herlig tur.....

OG HER ER HVAD JEG FIK....

Den skønneste lille dreng.... var og er fuldstændig solgt...

Har altid drømt om at få en lab i brun og her er han, den smukkeste labrador hvalp nogen sinde....

Hvordan siger man lige tak for sådan en fantastisk gave....

og så hyler jeg bare.... hvor er han DEJLIG  din nye vovse!!!!

min bror har lige måttet sige farvel til sin lab pga. addison....

Anmeld

8. september 2009

Dictes mor

Hvor er han bare alt for skøn!!!

Anmeld

8. september 2009

mariamiss6

nååårh hvor er den sød...

Jeg sidder godt nok også og tænker hvordan det dog an være han er en eksmand...... du må sgu da lige score ham igen hehe.....

Anmeld

8. september 2009

KarinaIda

Hold da op, en dejlig eks-mand du har, han må være guld værd når han kommer med sådan en fantastisk overraskelse... Og hold da op hvor er den kær, kommer sådan til og tænke på den vi fik, men som vi måtte af med en uge efter(dog er den stadig i familien, bare ikke ved os) Piv piv

Rigtig mange gange tillykke med den

Anmeld

8. september 2009

mullesmith2

Hvorfor er han din x mand, han lyder da som en dejlig mand  hihi Den er bare så sød din hund, bliver helt varm om hjertet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.