Nogen der kan huske jeg ventede en overraskelse i september?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.421 visninger
32 svar
0 synes godt om
8. september 2009

Pia.

Jeg var så spændt... anede ikke hvad det var...    

Min dejlige exmand har givet mig den dejligste gave man kunne tænke sig...

Det frygtelige skete jo at jeg mistede min labrador retriever tæve på 6 år for nogle mdr. siden grundet sygdom , jeg har manglet og savnet hende så meget, ja det gør jeg nu stadig - det har været en stor sorg at miste hende....

Jim vidste selvfølgelig hvor ked af det jeg var, det samme var han jo selv...

så hele denne her weekende var arrangeret - Jim havde fået sin mor til at tage børnene og inviterede mig ud og spise og i biografen i fredags - dette troede jeg jo så var den overraskelse han havde talt om - og jeg anede ikke mere vi tog hjem til mig bagefter snakkede hele aften og halvdelen af natten så han blev og sov hos mig (hvilket også havde været hans plan fra startet)

Næste morgen, havde han sat vækkeuret - og bedte mig om at stå op, gå i bad og gøre mig færdig vi skulle nemlig lige noget mere i dag - spændt som jeg var skyndte jeg at gøre mig færdig og ud i bilen

så kørte vi der ud af - over sjælland, videre over fyn, og et godt stykke op i Jylland

Og hvilken herlig tur.....

OG HER ER HVAD JEG FIK....

Den skønneste lille dreng.... var og er fuldstændig solgt...

Har altid drømt om at få en lab i brun og her er han, den smukkeste labrador hvalp nogen sinde....

Hvordan siger man lige tak for sådan en fantastisk gave....

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2009

Pia.

Lige et billede mere af min baby
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

8. september 2009

FrkC

Hvor er den sød.. Tillykke med den lille nye fyr (siger man mon tillykke??) Hvor er han dejlig..

Anmeld

8. september 2009

copt

Nøj, hvor er han bare nuser :-)

Anmeld

8. september 2009

TbCp

Pia. skriver:

Det frygtelige skete jo at jeg mistede min labrador retriever tæve på 6 år for nogle mdr. siden grundet sygdom , jeg har manglet og savnet hende så meget, ja det gør jeg nu stadig - det har været en stor sorg at miste hende....

så hele denne her weekende var arrangeret - Jim havde fået sin mor til at tage børnene og inviterede mig ud og spise og i biografen i fredags - dette troede jeg jo så var den overraskelse han havde talt om - og jeg anede ikke mere vi tog hjem til mig bagefter snakkede hele aften og halvdelen af natten så han blev og sov hos mig (hvilket også havde været hans plan fra startet)

Næste morgen, havde han sat vækkeuret - og bedte mig om at stå op, gå i bad og gøre mig færdig vi skulle nemlig lige noget mere i dag - spændt som jeg var skyndte jeg at gøre mig færdig og ud i bilen

så kørte vi der ud af - over sjælland, videre over fyn, og et godt stykke op i Jylland

Har altid drømt om at få en lab i brun og her er han, den smukkeste labrador hvalp nogen sinde....

Hold da fast! Bliver jo helt rørt på dine vegne.Jeg har også en drøm om en dag at få en brun labrador men det passer ikke i vores liv lige nu. Tillykke med din dejlige lille vaffer

Anmeld

8. september 2009

Bubbi

Hold da op det er bare stort Nej hvor er det bare skønt..
Så må du nyde tiden ekstra meget nu

Anmeld

8. september 2009

christina2412

åååh hvor er den bare dejlig
ved selv hvordan det er og miste sin elskede hund pga sydom i en ung alder, vi mistede den ene af vores for 2 år siden. vi har selv 2 hunde.
forstår godt du er meget glad for denne søde nuttede hund  

TILLYKKE med ham

christina 30+5

Anmeld

8. september 2009

4xGreve

Pia. skriver:

Hold da op en dejlig ex-mand du dog har dig...

Og hvor er det dog en dejlig og kær lille hvalp, KÆMPE tillykke herfra

Anmeld

8. september 2009

SaNiNa

hvor er den bare sød er jo helt forelsket nu

Anmeld

8. september 2009

Sweet1978

Hvor er den lækker, vi skal også ha hund en dag, men ikke her i lejligheden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.