Har I købt bryster i denne uge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. november 2011

Muxi-vb

Fandme nej om jeg skal have skåret brysterne op og have puttet fremmedlegemer derind. Jeg synes simpelthen det er så vammel en tanke. Brysterne ser ikke ud som de har gjort, maveskindet er slappere og ja... Hvad så? Det er mine krigsar som jeg på en sær måde er stolte af. Tiden går - deal with it! Lev sundt og vær glad, så er al det silikonelort absolut overflødigt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2011

Webredaktøren-vb

Ja, vi har alle ret til vores mening omkring om vi synes det er okay eller ej... Jeg havde også en gang en forstilling om at det gjorde man bare ikke, dog synes jeg ikke det er en vammel tanke. :-) Jeg har bare ændret min mening og har ikke lyst til at deal with it! Så selvom man lever sundt og altid er glad, behøver det nødvendigs ikke at overflødigt den enkelte, som det er for andre. :-)

Anmeld

16. november 2011

Webredaktøren-vb

Nu ved jeg jo ikke, hvor gammel Petrine er, men jo ældre jeg selv bliver kan jeg faktisk godt forstå, at nogle vælger at blive strammet op hist og her... ;) ... til gengæld forstår jeg ikke, at man i meget tidlig alder har lyst til at gennemgå operationer, for tænk hvis nu, at det senere hen påvirkede f.eks. muligheden for at amme... ... men det tænker man jo nok næppe på, når man er 20 år, så jeg er nok bare ved at blive lidt gammeldaws i det :laugh:

Anmeld

16. november 2011

Webredaktøren-vb

Jeg har 38 år og har født de børn jeg skal have, så ingen problemer der :-) Jeg kender et par stykker som har fået børn efter deres operation og de har ikke haft problemer. ;-) Jeg ved ikke om en operation kan give problemer med amning senere hen og du har fuldstændig ret, det tænker man ikke over når man er 20 år :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.