Har I købt bryster i denne uge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.238 visninger
13 svar
0 synes godt om
10. november 2011

Webredaktøren-vb

I denne uge har man kunne købe bryst-implantationer til halv pris hos Sweetdeal... dvs. til 18.500 kr.

Har I slået til eller er I tilfredse med det, I er udstyret med fra naturens side?

Og kunne I blive fristet af den slags tilbud, eller bliver I istedet forarget over det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2011

Spunk-vb

Det tilbud er vist forbigået min næse :laugh: Nej, mine er rigeligt store - men hvis ikke jeg var sådan en kylling ville jeg måske få dem løftet engang. Indtil videre er de ok, men med tiden har tyngdekraften jo en lidt dårlig effekt - især når man er lidt veludstyret.

Anmeld

11. november 2011

dittelouisea@hotmail.com-vb

Ved ikke om jeg decideret vil blive fristet. Det er jo ikke lige 2 cocio for en tyver. Det skal være velovervejet. Men havde jeg taget beslutningen, kunne jeg sagtens finde på at benytte sådan et tilbud. Har ALT for store bryster, og er kommet så langt at pl.ki. vil se mig, når jeg er normalvægtig igen og færdig med at amme. Men det er 6-8 uger uden tunge løft - det bliver svært med 2 små børn, så trækker den lidt endnu, hvis ikke ryggen bliver værre.

Anmeld

11. november 2011

Webredaktøren-vb

Nej, det er jo ikke ligefrem en vare i tilbudsavisen, men alligevel slog ca. 600 kvinder til i løbet af fire dage... :ohmy:

Anmeld

11. november 2011

als-vb

lige nu er jeg tilfreds, men nu må vi se hvad der sker når bebs to er færdig madet. Hvis fylden er helt væk eller de begynder at hænge ved navlen så kunne et hejs og opfyldning godt komme på tale. Ved bare ikke lige om jeg får pengene til det.

Anmeld

11. november 2011

Polyp-vb

Gaffatape er bare billigere...silly

Nej, har ikke set tilbuddet - og er faktisk ved attage mig sammen til at få fjernet ca 1 kg fra hver af dem fru moder natur ahr udstyret mig med...har været tæt på før...indtil jeg så en tv udsendelse om hvor grueligt galt det kan gå 10 dage før min egen operation....men nu skal det til at være ... altså snart...og når Herlev har tid - skal ikke betale selv, da det bla skal forebygge slidgigt i nakken

Anmeld

12. november 2011

Titte-vb

Jeg vil med tiden have lavet mine bryster, har nu to lange poser med en nullergøj i enden :P Jeg har besluttet mig for, at hvis ikke der kommer til at være ret meget til bage når jeg skal have fjernet huden, så vil jeg selv betale for at få lagt implantater i, men ikke så de bliver voldsomt store. Bruger lige nu en 80 E, men det er kun fordi de skal rulles op i bh'en :woohoo:

Anmeld

14. november 2011

Pia S-vb

Tiite for fanden............ Sidder her og skraldgriner på en kedelig mandag!!!! Jeg har ikke brugt tilbuddet - de hænger hvor de plejer og bliver ikke flyttet

Anmeld

14. november 2011

Webredaktøren-vb

Jeps... Jeg har købt bryster i denne uge... Jeg er træt af at rulle mine lytterlapper op i BH'en ;) Så jeg slog til.

Anmeld

15. november 2011

Signe1704-vb

Nej det har jeg ikke.

Men kunne sgu godt blive lidt fristet til at få lagt lidt ind under for at løfte lidt. Har en D-skål, så jeg er egentlig meget godt tilfreds lige ud over at de hænger lidt efter 3 unger. Men det med at få dem løftet virker meget mere skræmmende på mig da det giver flere ar.

Jeg har en veninde der fik dem lavet som 18 årig, da der var ret stor forskel. Hun har  lige fået skiftet implantaterne og det viste sig at der var 240 ml i det ene og 400 ml i det andet, så det var da en pæn forskel. Man skal huske at tænke på at de skal skiftes hvert 10. år og at det koster det samme som at få dem lavet første gang. Det er alligevel meget at skulle betale 35000 kr hvert 10.år.

Men jeg har fuld forståelse for de kvinder der har meget lille barm, forskellige størrelse eller på anden er utilfreds. Min mand kan slet ikke forstå det - han siger at det ikke skal være for hans skyld,  så kan han jo selv få lavet et par.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.