Jeg står jo midt i det. Betaler selv, dvs jeg har betalt de første 15000 til hormoner selv. OG det var fa.... mange penge jeg brugte den første dag jeg hentede hormoner, der røg lige næsten 14000!
Jeg synes det er ok med en vis form for brugerbetaling, men ved ikke hvor meget jeg mener det bør koste.
Vi har indtil nu, brugt for næsten 80000 på hormoner, vi betaler ikke selv mere, men det er saftsusemig mange penge.
Jeg er i nærheden af overgangsalderen, og har svært ved at danne æg. Derfor skal jeg have en meget lang hormon stimulering, også længere end normalt.
Normalt siger man 8-10 dage, men jeg er oppe på næsten 3 gange så mange dage.
JEg ville da blive utrolig ked af det, hvis de sagde at det blev for dyrt, fordi jeg skal have så mange dages stimulering, og dermed ikke ville lade os gøre det.
Omvendt, så ville vi ikke selv kunne betale så mange penge, selvom vi i det daglige ikke mangler noget.
Og nej, det er ikke en MENNESKERET at få børn, men for mig så lyder det rigtig nemt for andre at sige, når de selv kan producere børn bare ved at kigge på en mand. Det kan jeg godt harmes over. Men vi har alle ret til at have vores meninger! :)
Anmeld