Øv... Havde eller lige glædet mig rigtig meget...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. september 2009

Benjamin09

Profilbillede for Benjamin09
Vi var så i xl byg i dag for at klage vores sorger, og ham der havde været ude og måle op til vinduerne viste sig at være en gammel rutineret tømmer, så jeg tror helt bestemt at hans faglige stolthed fik et knæk da vi fortalte ha om situationen. ( Han blev utrolig lang i ansigtet og sagde ikke ret meget) Men det endte da med at han ville tænke over en mulig løsning og så komme ud og se på vores hus i morgen kl 17.30. Glæder mig rigtig meget til at høre hvad han har fundet på.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2009

Benjamin09

Lige en lille update
Manden fra xl byg var her i går for at se på det hele. Og han mente at vi skulle lave vores udhæng om. Ved ikke helt om jeg syntes at det er den bedste løsninig, men hvad.. Jeg er  jo ikke tømmre.
Men så melder der sig et nyt spørgsmål.... Skal vi selv stå for udgiften til materialer og løn til håndværker? Hvad ville i kræve af leverandøren?

Anmeld

10. september 2009

LineD

Marianne.risom skriver:

Lige en lille update
Manden fra xl byg var her i går for at se på det hele. Og han mente at vi skulle lave vores udhæng om. Ved ikke helt om jeg syntes at det er den bedste løsninig, men hvad.. Jeg er  jo ikke tømmre.
Men så melder der sig et nyt spørgsmål.... Skal vi selv stå for udgiften til materialer og løn til håndværker? Hvad ville i kræve af leverandøren?

Jeg vil bestemt mene at når det er XL der har lavet fejlen og ikke taget hensyn til udhæng, og de mener det bedste er at ændre udhæng, ja så må de stå for omkostningerne til det, det er DERES fejl der skal rettes, og DERES egen skyld den fejl er fremkommet... så jeg vil klart mene de skal betale!

Anmeld

22. september 2009

Benjamin09

Puha. Så endte det hele lykkeligt

Vinduerne er nu ved at blive sat i, og XL byg betalte heldigvis for at få lavet udhængene om.

Jeg kunne ikke lige finde nogle før billeder, men det var bare en stor rude uden nogen sprosser. Men læg lige mærke til hvor glad min mand er Bare så dejligt at se efter han har gået og stresset helt vildt over de vinduer.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

22. september 2009

Benjamin09

LineD skriver:

Jeg vil bestemt mene at når det er XL der har lavet fejlen og ikke taget hensyn til udhæng, og de mener det bedste er at ændre udhæng, ja så må de stå for omkostningerne til det, det er DERES fejl der skal rettes, og DERES egen skyld den fejl er fremkommet... så jeg vil klart mene de skal betale!

Hvordan er det egentlig gået med jeres vinduer? Er lidt nysgerrig

Anmeld

23. september 2009

malou

hvor er det bare FLOT!!!  Tillykke tillykke... og skønt det hele bare flaskede sig

knus malou

Anmeld

23. september 2009

LineD

Marianne.risom skriver:

Hvordan er det egentlig gået med jeres vinduer? Er lidt nysgerrig

Hehe jamen de ankom ENDELIG i sidste uge, og tømren kommer og sætter dem i på onsdag! wuhuuu 7 mdr kamp er endelig ovre!

Anmeld

23. september 2009

Benjamin09

malou skriver:

hvor er det bare FLOT!!!  Tillykke tillykke... og skønt det hele bare flaskede sig

knus malou

Mange tak. Syntes også selv at det pynter en hel del

Anmeld

23. september 2009

Benjamin09

LineD skriver:

Hehe jamen de ankom ENDELIG i sidste uge, og tømren kommer og sætter dem i på onsdag! wuhuuu 7 mdr kamp er endelig ovre!

Det var dejligt for jer. I må have held og lykke med at sætte dem i

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.